Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΨΗΛΑΦΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.MAKEDONIA IS BY IRRESISTABLE FACTS ONLY ELLENIC (GREEK).. AN ARTICLE THAT.. ''HITS HOME''.. (SMASHES BONES IS THE ELLENIC-GREEK- EXPRESION!!!)



ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ omologiasprovoles.blogspot.com
ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ omologiasprovoles.blogspot.com

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΨΗΛΑΦΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.


                                     



                                  

                                  



 ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ,
ΟΤΑΝ ΛΕΓΕΙ ΠΩΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΕΦ' ΟΣΟΝ ΑΣΕΒΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΩΝ,
ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ,
ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ  ΣΛΑΥΟΥΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΗ ΟΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ) ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΥΝ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ!!!

  ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΙΣΤΑ  ΑΗΘΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΑ ΨΕΥΔΗ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ

  ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙΝ, ΣΙΩΠΗΛΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΒΡΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ

  ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙΝ ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΠΑΡΡΗΣΙΑ, ΧΑΡΙΤΙ ΘΕΟΥ ΑΓΙΟΥ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ... ΔΙΟΤΙ:

  Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ (ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ) ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

  ΟΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΒΑΝ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ

  ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ,
  ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΤΑΚΟΣΙΑ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ

   ΤΑΠΕΙΝΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΟΝΕΣ ΠΕΡΣΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΔΙΩΚΑΝ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

  ΔΙΟΤΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΡΟΜΑΧΟΥΣΕ, Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΩΤΑΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΝ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΝ ΑΥΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΝ ΕΙΣ ΤΟ Ι' (ΔΕΚΑΤΟΝ)  ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑΝ ΔΙΑΘΗΚΗΝ

  ΔΙΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΕΩΣ ΤΑ ΙΜΑΛΑΙΑ
ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝ

  ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΩΤΑΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ, ΛΕΓΟΥΣΙΝ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ

  ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΑ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΤΑ ΕΙΣ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΓΗΝ, ΩΣ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΤΑΚΟΣΙΑ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ

   ΔΙΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΥΙΚΗΣ, ΑΛΛΟΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 7ον ΑΙΩΝΑ μ.Χ.

  ΔΙΟΤΙ ΕΙΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΩΣ ΕΙΣ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ, ΕΚΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΣΛΑΥΟΙ ΤΗΣ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΕΡΙ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΚΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΑΝΑΦΥΕΝΤΩΝ ΕΚΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

  ΔΙΟΤΙ Η ΓΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ  ΗΡΩΩΝ, ΑΓΙΩΝ, ΟΣΙΩΝ, ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΕΛΕΙΩΘΕΝΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ, ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΝΟΕΣ ΣΛΑΥΟΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ  ΕΧΘΡΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ,

  ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΗΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ, ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΜΑΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!!!

  ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ TA ΟΣΤΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟ ΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΕΡΓΙΝΑ

  Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΗΣ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΚΑΘΩΣ Ο ΟΣΙΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Ο ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΣ, ΒΑΣΕΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΔΙΕΙΔΕΝ

  ΔΙΟΤΙ ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΥ, ΕΦΑΝΗ ΚΑΘ' ΥΠΝΟΥΣ, ΤΩ ΑΓΙΩ ΑΠΟΣΤΟΛΩ ΠΑΥΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΑΛΕΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΛΕΓΩΝ: "ΔΙΑΒΑΣ ΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΝ ΔΙΔΑΞΟΝ ΗΜΑΣ..", ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΗΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΔΑΜΩΣ ΚΑΙ ΜΗΔΟΛΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗΝ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ!!!

ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΔΙ' ΟΣΟΥΣ ΤΥΧΟΝ ΕΧΟΥΝ ΥΣΤΕΡΗΣΙΝ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ Η ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ

  ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΟΧΩΤΑΤΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΝΥΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΤΗ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΝ ΕΝ ΤΑΥΤΩ ΕΙΣ ΔΥΟ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗΝ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
 " Η  ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ",
 ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΞΟΧΩΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΥΤΟΥ, ΕΠΗΝΕΣΕ, Ο ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΘΕΣΙΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ.

  ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΑΝΟΗΤΟΣ Η ΠΟΝΗΡΟΣ Η ΑΚΟΜΗ ΥΒΡΙΖΕΤΑΙ ΟΥΤΩ ΔΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ, ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΠΑΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟΙΟΥΤΟΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΝΟΩΝ ΠΛΕΟΝ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ, ΑΠΑΝΤΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ!!!,

  ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΣ ΒΑΘΜΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΙΚΑΝΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΔΑΞΗ!!!

  ΠΑΥΣΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΝΟΗΤΟΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΣΛΑΥΟΥΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ!!!

  ΠΑΥΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ, ΟΙ ΣΛΑΥΟΙ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΣΘΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ!!!

  Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ!!!

 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!!!

  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΙΣΟΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ ΙΣΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!  ΤΕΛΟΣ!!!

 ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

 ΚΑΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ

ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΡΑΛΟΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑΛΟΙΑΣ, ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ!!!

  ΖΗΤΩ!!
 Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ!!!
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!

  ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΑΡΙΤΙ ΘΕΟΥ ΑΓΙΟΥ!!!

  ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ!!!

ΑΜΗΝ!!! ΑΛΗΘΩΣ!!! ΑΜΗΝ!!!

Κυριακή 29 Μαΐου 2022

ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ


Ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος, ἔργο τοῦ Φώτη Κόντογλου.

Ἕνας μοναδικὸς ἡγέτης


Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἀναφέρονται συχνὰ στὸν Μέγα Ἀλέξανδρο. Ἐγκωμιάζουν εὐμενέστατα τὴ μοναδικὴ προσωπικότητά του, ἔχοντας βέβαια πάντοτε ὑπ’ ὄψιν τους τοὺς παλαιότερούς τους Ἕλληνες ἱστορικούς, οἱ ὁποῖοι κατέγραψαν, συχνὰ μὲ λεπτομέρειες, τὰ γεγονότα τῆς ἐκστρατείας τοῦ ἀξεπέραστου στρατηλάτη. 

Ἐπαινοῦν τὴν ἁγνότητα καὶ τὴ σωφροσύνη του, τὴ φιλάνθρωπη, συχνά, συμπεριφορά του, τὴν τιμὴ ποὺ, κατὰ κανόνα, ἀπέδιδε στοὺς φίλους του καὶ στὴ φιλία, τὴν ἄρνησή του νὰ πιστεύει στὶς συκοφαντίες, τὸν σεβασμό ποὺ ἔδειχνε σ’ αὐτοὺς ποὺ τοῦ ἐμπιστεύονταν κάποιο μυστικὸ καὶ τὴ μεγάλη σημασία ποὺ ἀπέδιδε στὴν ἐχεμύθεια, τὸν σεβασμό του στὸν Θεό καὶ τὴν ἀναγνώριση τῆς δικῆς του ἀδυναμίας, τὴ φιλοπατρία του, τὴν ἀγάπη στοὺς γονεῖς καὶ στὸν δάσκαλό του, τὴν πολιτική καὶ στρατηγική του δεινότητα, τὴν παλληκαριά του, ἡ ὁποία ἐνέπνεε θάρρος στοὺς στρατιῶτες του, τὴ βαθύτατη ἐκτίμησή του σὲ ἀνθρώπους -ἀκόμη καὶ ἄλλης ἐθνικότητος- ποὺ διακρίνονταν γιὰ τὴν ἀρετή, τὴ σοφία καὶ τὴν κάθε λογῆς ἀξιοσύνη τους. 

Ἐπαινοῦν ἀκόμη τὴν ἀφιλοχρηματία του, τὴν ἐντιμότητα, τὴ δικαιοσύνη του. Ἐγκωμιάζουν τὴν εὐστροφία του, τὴν ταχύτητα λήψης καὶ ἐκτέλεσης καὶ τῶν πλέον δύσκολων ἀποφάσεων, τὸ ἀήττητό του στὶς μάχες, τὴν οἰκουμενικότητα τῶν ὁραμάτων του καὶ τὴν παγκόσμια ἐπὶ τῆς ἐποχῆς του, ἀλλὰ καὶ ἐσαεί, ἀναγνώρισή του, τὴ μεγαλοφροσύνη ἀλλὰ καὶ τὴ μεγαλοψυχία του. 

Καὶ μαζὶ μ’ αὐτὸν ἐγκωμιάζουν καὶ τὸ ἔθνος τῶν Μακεδόνων ποὺ τὸν ἀνέδειξε, τὸ ὁποῖο ὅμως εἶναι ἑλληνικό, καθὼς ὁ Ἀλέξανδρος εἶναι μὲν Μακεδὼν καὶ «τῶν Μακεδόνων βασιλεύς», ἀλλὰ ἐν ταυτῷ, ὡς Ἕλλην, εἶναι καὶ «βασιλεὺς τῶν Ἑλλήνων», ὅπως, παραλλήλως καὶ μὲ τοὺς δύο τίτλους, τὸν ἀποκαλοῦν τόσο οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ὅσο καὶ ἡ Παλαιὰ Διαθήκη.


Ἀφοῦ καταγράψουμε ὁρισμένες ἐνδεικτικὲς ἀπόψεις τῶν Πατέρων ἐπί τῇ βάσει κάποιων ἀρετῶν – γνωρισμάτων του, ἀκολούθως θὰ παραθέσουμε μεταφρασμένα ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ προφήτη Δανιὴλ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τὰ χωρία στὰ ὁποῖα περιγράφονται τὰ δύο ὁράματα τοῦ προφήτη γιὰ τὸ Μ. Ἀλέξανδρο καὶ δίνεται ἡ ἐξήγηση τοῦ πρώτου ὁράματος ἀπὸ ἕναν ἄγγελο καὶ τοῦ δεύτερου ἀπὸ τὸν ἀρχάγγελο Γαβριήλ. Θὰ τελειώσουμε μὲ τὴν ἑρμηνεία τὴν ὁποία δίνει στὴν προφητεία ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος.

Ἡ ἁγνότητά του





Ἀναμφίβολα, ἡ ἁγνότητα εἶναι ἡ κορυφαία ἀρετή τοῦ νεαροῦ στρατηλάτη, μεγαλύτερη ἀκόμη καὶ ἀπὸ αὐτὴν τὴ μοναδικὴ καὶ ἀνυπέρβλητη ἀνδρεία του. 

Τὸ εἶχαν ἐπισημάνει αὐτὸ οἱ ἀρχαῖοι συγγραφεῖς, ὅπως ὁ Πλούταρχος, ὁ ὁποῖος γράφει ὅτι ὅλοι θαύμαζαν τὸν Ἀλέξανδρο, γιατὶ εἶχε ἐπιδείξει πιὸ μεγάλη ἁγνότητα ἀπέναντι στὶς γυναῖκες τῶν Περσῶν παρὰ ἀνδρεία ἀπέναντι στοὺς Πέρσες («ὡς πλείονα ταῖς Περσῶν γυναιξὶ σωφροσύνην ἢ Πέρσαις ἀνδρείαν ἐπιδεδειγμένον», «Ἀλέξανδρος» 30. 10-11).

 Ἡ ἀπὸ κάθε πλευρὰ ἠθική του καθαρότητα ἦταν πανθομολογούμενη καὶ ὅσο κι ἄν προσπαθήσουν οἱ κατήγοροί του δὲν θὰ βροῦν στὶς πηγὲς ἐρείσματα, γιὰ νὰ στηρίξουν τὶς συκοφαντίες τους. 

Ἡ ἀρετὴ αὐτὴ τοῦ νεαροῦ ἄνδρα μᾶς ἐκπλήσσει, ὅταν ἀναλογιζόμαστε ὅτι στοὺς προχριστιανικοὺς χρόνους ὄχι μόνο δὲ ἐθεωρεῖτο ἡ ἀνηθικότητα ὡς ἁμαρτία, ἀλλὰ διέθετε καὶ τὴ δική της θεά. 
Ὁ Μ. Βασίλειος μνημονεύει ἕνα περιστατικό ποὺ τὸ ἀναφέρει τόσο ὁ Ἀρριανός («Ἀλεξάνδρου Ἀνάβασις», 4,19,6) ὅσο καὶ ὁ Πλούταρχος (Βίος Ἀλεξάνδρου 21κἑ. καὶ Περί Ἀλεξάνδρου τέχν. 6, 338de).

Οἱ στρατιῶτες του παρουσίασαν ἐνώπιόν του στὰ Σοῦσα τὴν αἰχμάλωτη οἰκογένεια τοῦ νικημένου Δαρείου. Ἀνάμεσα στὰ μέλη της ξεχώριζαν γιὰ τὴν ἐξαιρετικὴ ὀμορφιά τους ἡ σύζυγος καὶ οἱ θυγατέρες τοῦ Πέρση βασιλιᾶ. 

Ὁ Ἀλέξανδρος τὶς σεβάστηκε («κατῃδέσθη») καὶ αὐτὸς ὁ τόσο νεαρὸς ἄνδρας -οὔτε τριάντα ἐτῶν τότε, ἀλλὰ καὶ κυρίαρχος τοῦ κόσμου- δὲν ἐπέτρεψε στὸν ἑαυτό του οὔτε κἄν τὸ κεφάλι του καὶ τὰ μάτια του νὰ σηκώσει, γιὰ νὰ δεῖ τὸ πρόσωπό τους, γιατί θεώρησε πὼς εἶναι ντροπὴ γι’ αὐτὸν ποὺ κατανίκησε τόσους ἄνδρες νὰ νικηθεῖ ἀπὸ γυναῖκες («αἰσχρόν εἶναι κρίνων τὸν ἄνδρα ἑλόντα γυναικῶν ἡττηθῆναι» [P.G. 31, 577]).

Τὸ θαυμαστὸ αὐτὸ περιστατικό τὸ ἐξιστοροῦν μὲ ἐγκωμιαστικές κρίσεις γιὰ τὴ σωφροσύνη τοῦ Ἀλέξανδρου καὶ ἄλλοι Πατέρες· ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος (P.G. 37, 738), ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ ὁμολογητής (P.G. 91, 741), ὁ Ἰσίδωρος ὁ Πηλουσιώτης (P.G. 78, 773), ὁ ἱερός Φώτιος (P.G. 102, 688 καὶ 103,1444).


Ἡ φιλανθρωπία του



Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ἀναφέρει τὴν ὡραία ἐκείνη στιγμή, κατὰ τὴν ὁποία ὁ Ἀλέξανδρος μὲ μεγαλοψυχία χάρισε τὴ ζωὴ στὸν ἡττημένο βασιλιὰ τῶν Ἰνδῶν Πῶρο· καὶ προβαίνει στὴν ἐκπληκτική παρατήρηση: «Καὶ ἦν αὐτῷ ἡ περιουσία τοῦ θαρρεῖν τὸ φιλάνθρωπον» (=ἡ φιλανθρωπία ἦταν ἐκείνη ποὺ χάριζε στὸν Ἀλέξανδρο τὸ ἀπαράμιλλο καὶ ἀνεξάντλητο θάρρος του [P.G. 35, 565]).

Κι ὅταν μετὰ τὴν κατάληψη κάποιας πόλης ὁ Παρμενίων βλέποντάς τον σκεπτικὸ τοῦ συνέστησε νὰ μὴν τὴ λυπηθεῖ, μᾶς θυμίζει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος πὼς ὁ Ἀλέξανδρος τοῦ ἀπάντησε: «Γνώρισμά σου, Παρμενίων, εἶναι ἡ ὠμότητα. Δικό μου ὅμως γνώρισμα εἶναι ἡ πραότητα καὶ ἡ ἐπιθυμία μου νὰ μὴ διατρέξει κίνδυνο ἡ νικημένη πολιτεία» («σοὶ μὲν γάρ ἐστιν ὠμότης, τὸ δὲ πρᾶον ἐμόν, φυγεῖν τε τὴν πόλιν τοὺς κινδύνους» [P.G. 37, 813]).

Μὲ τὴν ἴδια φιλάνθρωπη διάθεση ἐλευθέρωσε, ὅπως γράφει ὁ Ἰσίδωρος ὁ Πηλουσιώτης, τοὺς αἰχμαλώτους τῶν Σάρδεων, ἱκανοποιώντας τὸ αἴτημα τοῦ χρηστοῦ καὶ περιφρονητοῦ τῶν χρημάτων Ἀθηναίου πολιτικοῦ Φωκίωνα (P.G. 78, 589). 

Κι ὅπως διασώζει ὁ ἱερὸς Φώτιος, σπάνια βρισκόταν ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία δὲν εἶχε εὐεργετήσει κάποιον ἄνθρωπο. Ἂν ὅμως κάποτε τύχαινε νὰ τοῦ συμβεῖ αὐτό, ἔλεγε περίλυπος: «Σήμερον οὐκ ἐβασίλευσα» (P.G. 102, 933).


Τιμὴ στοὺς φίλους




Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης γράφει πώς οἱ σοφοὶ θαυμάζουν τὸν βασιλιὰ τῶν Μακεδόνων πρωτίστως γιὰ τὸ ἀπόφθεγμά του: «Ὁ θησαυρός μου εἶναι οἱ φίλοι μου» («τὸν θησαυρὸν ἐν τοῖς φίλοις ἔχειν» [P.G. 46, 1037]).

Τὸν ἴδιο σοφὸ λόγο ἀποδίδει στὸν Ἀλέξανδρο καὶ ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ ὁμολογητής: «Κάποιος ρώτησε τὸν Ἀλέξανδρο: Ποῦ τοὺς ἔχεις τοὺς θησαυρούς σου; Κι ἐκεῖνος ἔδειξε τοὺς φίλους του καὶ ἀπάντησε: Σ’ αὐτοὺς ἐδῶ [ἐν τούτοις]» (P.G. 91, 764).

Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ἀπευθυνόμενος σὲ δύο φιλοσόφους διηγεῖται πώς, ὅταν κάποτε ἕνας αἰχμάλωτος ἔδωσε μιὰ πολύ χρήσιμη συμβουλή στὸν Ἀλέξανδρο, ὁ Μακεδόνας βασιλιὰς ὑπάκουσε εὐχαρίστως («ὑπήκουσε τῷ αἰχμαλώτῳ»). 

Κι ὄχι μόνον αὐτό, ἀλλὰ καὶ συγκαταρίθμησε τὸν ἄνθρωπο αὐτόν μεταξύ τῶν φίλων του («τὸν εἰσηγησάμενον μετὰ τῶν φιλούντων ἠρίθμησε») παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἦταν καὶ αἰχμάλωτός του καὶ ἀμόρφωτος (Ε.Π.Ε. 8, 468-9).



Προσοχὴ στοὺς συκοφάντες



Ὁ Μ. Βασίλειος συνιστᾶ: «Ὅταν ἀκοῦμε συκοφαντίες σὲ βάρος κάποιου, νὰ κάνουμε αὐτὸ ποὺ ἔκανε ὁ Ἀλέξανδρος: νὰ τὶς ἀκοῦμε μὲ τὸ ἕνα αὐτί μονάχα καὶ τὸ ἄλλο νὰ τὸ κρατοῦμε ἐλεύθερο , ὥστε ν’ ἀκούσουμε μ’ ἐκεῖνο ὅσα θὰ μᾶς πεῖ αὐτὸς ποὺ συκοφαντεῖται» («τὴν ἑτέραν τῶν ἀκοῶν ἀκεραίαν ταμιευσόμεθα τῷ διαβαλλομένῳ» [P.G. 32, 296]). Τὴν ἴδια συμβουλὴ δίνει καὶ ὁ ἱερὸς Φώτιος σὲ ἐπιστολή του πρὸς τὸν κόμητα Ἀλέξανδρο (P.G. 102, 957).


Φορολογία



Ἐπίκαιρος ἀλλὰ καὶ διαχρονικὸς εἶναι καὶ ὁ παρακάτω λόγος τοῦ Μ. Ἀλέξανδρου. Τὸν διασώζει καὶ πάλι ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής: «Ὅταν κάποιος ποὺ ἔδειχνε πὼς τὸν ἀγαπᾶ τοῦ εἶπε· οἱ πόλεις σου μποροῦν νὰ πληρώνουν περισσότερους φόρους, ὁ Ἀλέξανδρος παρατήρησε· μισῶ τὸν κηπουρὸ ποὺ βγάζει τὰ λαχανικά ἀπὸ τὴ ρίζα («κηπουρόν μισῶ τὸν ἐκ ριζῶν ἐκτέμνοντα τὰ λάχανα» (P.G. 91, 805).


Ἡ προφητεία τοῦ Δανιήλ


8.1. Τὸ πρῶτο ὅραμα τοῦ προφήτη Δανιήλ (Δανιήλ ζ΄ 1,3,6)

1. Κατὰ τὸ πρῶτο ἔτος τῆς βασιλείας τοῦ Βαλτάσαρ τοῦ βασιλιᾶ τῶν Χαλδαίων ὁ Δανιὴλ εἶδε ἕνα ὄνειρο… τὸ ὁποῖο καὶ κατέγραψε·…

3. Καὶ τέσσερα θηρία μεγάλα, διαφορετικὸ τὸ ἕνα ἀπὸ τὸ ἄλλο, ἀνέβαιναν ἀπὸ τὴ θάλασσα. …

6. Ἔπειτα ἀπὸ τὸ δεύτερο θηρίο κοιτοῦσα προσεκτικὰ καὶ αἴφνης εἶδα ἕνα ἄλλο θηρίο ποὺ ἔμοιαζε σὰν λεοπάρδαλις· καὶ στὸ ἐπάνω μέρος τοῦ σώματός της εἶχε τέσσερα φτερὰ πτηνοῦ.

Τὸ θηρίο αὐτὸ εἶχε ἐπίσης τέσσερα κεφάλια καὶ τοῦ δόθηκε μεγάλη ἐξουσία.



Μέγας Ἀλέξανδρος , Ἀρχαιολογικὸ
Μουσεῖο Κωνσταντινούπολης

8.2. Ἑρμηνεία τοῦ πρώτου ὁράματος ἀπὸ ἕναν Ἄγγελο

16. Πλησίασα τότε ἕναν ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους ποὺ ἦταν παρόντες καὶ ζητοῦσα ἀπὸ αὐτόν τὴν ἐξήγηση ὅλων αὐτῶν· κι ἐκεῖνος μοῦ ἐξήγησε καὶ μοῦ φανέρωσε τὴν ἑρμηνεία ὅσων εἶδα καὶ ἄκουσα.

17. (Μοῦ εἶπε)· Αὐτὰ τὰ τέσσερα μεγάλα θηρία εἶναι τέσσερις βασιλεῖες, οἱ ὁποῖες θὰ ἐμφανιστοῦν ἐπάνω στὴ γῆ.
8.3. Τὸ δεύτερο ὅραμα τοῦ Προφήτη Δανιήλ (Δανιήλ η΄ 1, 5-8)

1. Κατὰ τὸ τρίτο ἔτος τῆς βασιλείας τοῦ βασιλιᾶ Βαλτάσαρ παρουσιάστηκε σὲ μένα τὸν Δανιήλ ἕνα ὅραμα, μετὰ τὸ πρῶτο ὅραμα ποὺ μοῦ εἶχε ἐμφανιστεῖ στὴν ἀρχή. …

5. Καὶ καθὼς ἐγὼ συλλογιζόμουν τὸ ὅραμα μὲ τὸν κριό, ξαφνικὰ εἶδα νὰ ἔρχεται ἕνας τράγος αἰγῶν ἀπὸ τὰ νοτιοδυτικά, μὲ διάθεση νὰ κυριαρχήσει σ’ ὅλη τὴ γῆ. Ὅμως λόγῳ τῆς μεγάλης του ταχύτητας φαινόταν σὰν νὰ μὴν πατοῦσε στὴ γῆ.

Ὁ τράγος αὐτὸς εἶχε ἀνάμεσα στὰ μάτια του ἕνα κέρατο ποὺ φαινόταν ἀπὸ παντοῦ.

6. Ὁ τράγος αὐτὸς προχώρησε μέχρι τὸν κριὸ ποὺ εἶχε τὰ δύο κέρατα, τὸν ὁποῖο εἶχα δεῖ νὰ στέκεται κοντά στὸν ποταμὸ Οὐβάλ, καὶ ὅρμησε ἐναντίον του μὲ ὅλη τὴν ὁρμὴ τῆς δύναμής του.

7. Τὸν εἶδα ποὺ ἔφτασε ὡς τὸν κριὸ καὶ ἔδειξε ἄγριες διαθέσεις ἀπέναντί του καὶ χτύπησε τὸν κριό καὶ συνέτριψε καὶ τὰ δύο του κέρατα· μετὰ ἀπὸ τὴν ἐπίθεση αὐτὴ τοῦ τράγου, ὁ κριός δὲν εἶχε πιὰ δύναμη νὰ τοῦ ἀντισταθεῖ.

Καὶ ἔριξε ὁ τράγος τὸν κριὸ κατὰ γῆς καὶ τὸν καταπάτησε καὶ δὲν ὑπῆρχε κανείς, γιὰ νὰ γλιτώσει τὸν κριὸ ἀπὸ τὴν ἐπίθεση τοῦ τράγου.

8. Καὶ ὁ τράγος τῶν αἰγῶν κατέστη πάρα πολὺ ἔνδοξος.

Ὅμως ἐπάνω στὴν ἀκμὴ τῆς δύναμής του συνετρίβη τὸ κέρατό του τὸ μεγάλο καὶ στὴ θέση ἐκείνου φύτρωσαν ἄλλα τέσσερα κέρατα, τὰ ὁποῖα εἶχαν κατεύθυνση πρὸς τὰ τέσσερα σημεῖα τοῦ ὁρίζοντα.
8.4. Ἑρμηνεία τοῦ δεύτερου ὁράματος ἀπὸ τὸν Ἀρχάγγελο Γαβριήλ (Δανιήλ η΄ 16-17, 19, 21-22)

16. Καὶ ἄκουσα τὴ φωνή κάποιου ἄνδρα ἀνάμεσα στὶς ὄχθες τοῦ ποταμοῦ Οὐβάλ, ὁ ὁποῖος φώναξε καὶ εἶπε· «Γαβριήλ, ἐξήγησε σ’ ἐκεῖνο τὸν ἄνθρωπο τὸ νόημα τοῦ ὁράματος».

17. Καὶ ἦλθε ὁ Γαβριήλ καὶ στάθηκε κοντά μου. …

19. Καὶ εἶπε· …

21. «Ὁ τράγος τῶν αἰγῶν εἶναι ὁ βασιλιὰς τῶν Ἑλλήνων (ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος)· καὶ τὸ μεγάλο κέρατο, τὸ ὁποῖο βρισκόταν ἀνάμεσα στὰ μάτια του, αὐτὸς εἶναι ὁ πρῶτος καὶ πιὸ σπουδαῖος βασιλιὰς τῶν Ἑλλήνων.

22. Καὶ τὰ τέσσερα κέρατα τὰ ὁποῖα φύτρωσαν στὴ θέση ἐκείνου τὸ ὁποῖο συνετρίβη, σημαίνουν πὼς ἀπὸ τὸ ἔθνος τοῦ βασιλιᾶ αὐτοῦ θὰ ἀναδειχτοῦν τέσσερις βασιλεῖς, οἱ ὁποῖοι ὅμως δὲν θὰ διαθέτουν τὴ δική του δύναμη».
8.5. Ἡ ἑρμηνεία τῆς προφητείας ἀπὸ τὸν ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο

Ἡ λεοπάρδαλις, τὴν ὁποία ἀναφέρει ὁ προφήτης Δανιήλ, εἶναι ὁ Ἀλέξανδρος ὁ βασιλιὰς τῶν Μακεδόνων, ὁ ὁποῖος πέταξε σὰν πουλὶ ἐπάνω ἀπ’ ὅλη τὴν οἰκουμένη. Γιατὶ κανεὶς δὲν ἦταν πιὸ γρήγορος καὶ πιὸ εὐκίνητος ἀπὸ αὐτόν, ἀλλὰ ἦταν ὁρμητικὸς καὶ εὐκίνητος σὰν αὐτὸ τὸ θηρίο. 

Λέει ὁ προφήτης· «Εἶχε (ἡ λεοπάρδαλις) τέσσερα φτερά πτηνοῦ στὸ ἐπάνω μέρος τοῦ σώματός της». Δηλαδή, ἀπέκτησε ὁλόκληρη τὴ δύναμη. Διότι, ἀφοῦ χώρισε τοὺς Πέρσες σὲ δεκατρία βασίλεια, τὰ ὑπέταξε ὅλα. Εἶδες τὴν ταχύτητά του;

 Αὐτὴ τὴ συμπεραίνουμε καὶ ἀπὸ τὴ φύση τοῦ θηρίου, ποὺ εἶναι ταχύτατο, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὰ φτερὰ ποὺ φέρει. Διέτρεξε ὁλόκληρη τὴν οἰκουμένη. «Καὶ τὸ θηρίο εἶχε», λέει, «τέσσερα κεφάλια. Καὶ τοῦ δόθηκε ἡ βασιλεία καὶ ἡ ἐξουσία» (P.G. 56, 230).

Ὁ προφήτης διὰ τῆς λεοπαρδάλεως βλέπει τὴ βασιλεία τῶν Μακεδόνων … Προφητεύει, ἀκόμη, πῶς ὁ Ἀλέξανδρος ὁ Μακεδὼν κατέλυσε τὴ βασιλεία τῶν Περσῶν· μιλώντας γιὰ κριὸ ἐννοεῖ τὸν βασιλιὰ τῶν Περσῶν, ἐνῷ λέγοντας τράγος ἐννοεῖ τὸν Ἀλέξανδρο τὸν Μακεδόνα (P.G. 56, 383).

 Ὅταν ὁ Ἀλέξανδρος ὁ βασιλιὰς τῶν Μακεδόνων κατανίκησε τὸν Δαρεῖο τὸν βασιλιὰ τῶν Περσῶν, ἀπέκτησε ὁ ἴδιος τὴν ἐξουσία στὸ κράτος ἐκείνου. Ὅταν ὁ Ἀλέξανδρος πέθανε, τὸν διαδέχτηκαν τέσσερις βασιλεῖς· …

Ὁ προφήτης, κριό ἀποκάλεσε τὸν Δαρεῖο, τὸν βασιλιὰ τῶν Περσῶν, καὶ τράγο τὸν βασιλιὰ τῶν Ἑλλήνων, ἐννοῶ τὸν Ἀλέξανδρο τὸ Μακεδόνα. Λέγοντας τέσσερα κέρατα ἐννοεῖ τοὺς βασιλεῖς, οἱ ὁποῖοι τὸν διαδέχτηκαν…

Ὅταν πιὸ κάτω μιλάει ὁ προφήτης γιὰ τὸν Μακεδόνα Ἀλέξανδρο, λέει· «Καὶ ἰδού τράγος αἰγῶν ἤρχετο ἀπὸ λιβός…». Κι ὅταν πιὸ κάτω κάνει λόγο γιὰ τὴν πολεμικὴ ἐπιχείρηση τοῦ Ἀλέξανδρου ἐναντίον τοῦ Δαρείου καὶ τὴν κατὰ κράτος νίκη του, λέει· «Ἦλθεν ὁ τράγος ἕως τοῦ κριοῦ…» (P.G. 48, 893-894).

Τὸ ἔθνος τῶν Μακεδόνων ἦταν ξακουστὸ πρὶν ἀκόμη ἀπὸ τὴν ἔλευση τοῦ Χριστοῦ καὶ παντοῦ ὅλοι τὸ ἐγκωμίαζαν περισσότερο ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους.

Οἱ Ρωμαῖοι, ἄλλωστε, γι’ αὐτόν τὸν λόγο θεωροῦνται ἀξιοθαύμαστοι, ἐπειδὴ ὑπέταξαν τοὺς Μακεδόνες. Διότι τὰ κατορθώματα τοῦ βασιλιᾶ τῶν Μακεδόνων ξεπερνοῦσαν κάθε λογική, καθώς, ἐνῷ ξεκίνησε ἀπὸ μιὰ μικρή πόλη, κυρίευσε ὁλόκληρη τὴν οἰκουμένη. 

Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ προφήτης εἶδε στὸ ὅραμά του τὸν Ἀλέξανδρο σὰν λεοπάρδαλη μὲ φτερά· ἤθελε ἔτσι νὰ δηλώσει τὴν ταχύτητα καὶ τὴ δύναμη καὶ τὴν ὁρμητικότητα καὶ τὸ αἰφνιδιαστικό του πέταγμα ἐπάνω ἀπὸ τὴν οἰκουμένη μέσα σὲ τρόπαια καὶ σὲ νίκες.

 Λένε, μάλιστα, πώς, ὅταν ἄκουσε κάποιο φιλόσοφο νὰ λέει ὅτι ὑπάρχουν ἄπειροι κόσμοι, ἀναστέναξε πικρά, γιατί, ὅπως εἶπε, ἂν ὑπάρχουν ἄπειροι κόσμοι, αὐτὸς δὲν κυρίευσε ἀκόμη οὔτε ἕναν.

Ἦταν πάρα πολὺ μεγαλόφρων καὶ μεγαλόψυχος, καὶ ὁλόκληρη ἡ οἰκουμένη μιλοῦσε γι’ αὐτόν. Μαζί, λοιπόν, μὲ τὴ φήμη τοῦ βασιλιᾶ ὅλο καὶ πιὸ πολὺ αὐξανόταν καὶ ἡ δόξα τοῦ ἔθνους. Διότι ὀνομαζόταν Ἀλέξανδρος ὁ Μακεδών.

Ἑπομένως, καθὼς ὅλοι μιλοῦσαν μὲ θαυμασμὸ γι’ αὐτόν, ποὺ ἦταν Μακεδών, ἦταν φυσικό παντοῦ νὰ μιλοῦν ἐγκωμιαστικὰ καὶ γιὰ ὅσα συνέβαιναν στὴ Μακεδονία. Γιατὶ τίποτε ἀπὸ ὅσα λένε ἢ κάνουν οἱ διάσημοι ἄνθρωποι δὲν περνάει ἀπαρατήρητο.

Οἱ Μακεδόνες, ἑπομένως, ἦταν ἀνώτεροι ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους (P.G. 62, 399).



Χάρτης τῆς Αὐτοκρατορίας τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου 334 – 323 π.χ.



ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ.. ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ.. ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ.. Η ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΛΦΟΙ

                                ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ.. ΑΥΤΗ ΟΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ..  ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ...

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.. ΖΗΤΩ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ..

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

+Π.Α. .. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.. ΣΗΜΕΡΑ 7/11/2025 ΣΤΕΛΝΟΥΝ EMAIL ΣΕ ΟΛΟΥΣ.. ΠΑΡΑΠΛΑΝΩΝΤΑΣ-ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ.. ''ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ Π.Α. .. ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ.. Κ.Λ.Π.'' ... ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ.. ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΟΙΓΕΤΕ.. ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΑΡΜΟΔΙΩΣ.. ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΠΟΙΕΙΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ χξς' 666... ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ.. ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΗΘΕΙ.. ΠΑΝΤΟΥ!!!..

SOS... SOS... SOS... .-. .-. .-. TO AI ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΕΚΠΟΡΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕKKΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.. ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΛΟΓΟ.. ΣΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ Logos.. ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.. ΣΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ.. ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ.. ΣΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΨΥΧΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ GPT Logos... ΤΑ.. ΥΣΤΕΡΑ.. ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...

ARTICLE FROM ''ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΑ''.. ΤΗΕ USAGE OF ILLEGAL AGAINST ELLAS AND EUROPE.. ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΑ.. Η ''ΧΡΗΣΙΣ'' ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ..

A MAN BEYOND REALITY.. A REAL SUPERMAN.. A GREAT NEWMARTYR.. IOANNIS DASKALOGIANNIS.. ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΣ.. ΜΕΓΑΛΟΝΕΟΜΑΡΤΥΣ.. ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ.. ΑΓΙΕ ΜΑΚΚΑΒΑΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.. ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ!!!

WE REMIND OF THE PREREQUISITES FOR SANCTIFICATION.. ΠΕΡΙ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΩΣ..

ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟ.. IF YOU ARE OLD… AND YOU FEEL LIKE YOU'VE HAD A DOG'S DAY… DON'T BE SURPRISED… HERE'S THE ANSWER… FLU VACCINE INGREDIENTS INCLUDE: (below). ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟΣ.. ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΣΚΥΛΙΣΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΟΥ.. ΜΗΝ ΑΠΟΡΗΣΕΙΣ.. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ..

ΠΕΡΙ ΤΟΙΣ ΕΛΟΜΕΝΟΙΣ ΜΟΝΑΣΑΙ

ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ NEWS ON DEMAND.. ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ – ΙΔΟΥ, όχι το ένα αλλά τα…ΔΥΟ (2) ΤΣΙΠΑΚΙΑ που θα φέρουν οι…νέες ταυτότητες!!!

The Treasonous and Treacherous Attempt to Transfer or Sell the Aegean Sea to the Turks Every discussion or even casual conversation about the 6-mile issue constitutes direct treason and disorienting propaganda against the absolute sovereignty of Greece over its entire territorial waters, as the sovereign state. Based on the Treaty of Lausanne and the absolute international right of 12 miles from every coastline, according to the UNCLOS 1982, every new agreement with the hostile, untrustworthy, anti-Hellenic, and criminal Turks, in violation of the above-mentioned rights of our homeland, constitutes direct treason against our sovereign rights and immediate loss and surrender of these rights to Turkey. The natural geopolitical map of the Aegean Sea has a polycentric character and is composed of islands that are part of the Greek territory and the Greek state. Based on the Treaty of Lausanne, no justification or forgiveness is allowed for the passage of any foreigner (without absolute approval or permission from the Greek authorities) through the Greek territory, the Greek state, and the Greek territorial waters. UNCLOS has no authority or validity to abolish the Treaty of Lausanne, which clarifies Greece's sovereignty over its territorial waters, as well as the boundaries of the Greek territorial waters. It simply extends them outward to 12 nautical miles. The absolute sovereign right of Greece over its territorial waters (Greek territory, Greek state) and the eastern maritime borders with Turkey are also clearly defined by the Treaty of Lausanne and the related maps. Exactly for this reason, the Turks insist on the violation and questioning of the Treaty of Lausanne, in order to lose our sovereign rights over our territorial waters (which is absolutely absurd, impossible, and unacceptable, both because of the international character of the treaty and because it is signed and ratified by many countries, including the "jackal" Turkey, which does not stop at that, but goes further). Combined with this, Turkey insists on the 6-mile limit, with the aim of achieving the maximum possible control and dominance over our territorial waters and the ultimate goal of filling the entire Aegean with the Turkish fleet (military, submarine, exploratory, large machinery-fishing, commercial, and cruise ships). Truthfully, tell me then, to whom will the Greek islands and the entire country belong? Everything else is a lie and falsehood. Η ΑΗΘΕΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΚΧΩΡΗΣΕΩΣ Η΄ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.. ΚΑΘΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ Η΄ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΣΗΜΗ Η΄ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑ 6 ΜΙΛΙΩΝ.. ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΥΘΕΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟΝ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΥΔΑΤΩΝ ΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΑΦ' ΕΝΟΣ.. ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ.. ΤΩΝ 12 ΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΗΣ.. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΘΗΚΗ UNCLOS 1994.. ΚΑΘΕ ΝΕΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΟΥΣ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΛΗΣΤΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΥΘΕΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΕΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΗ ΕΚΧΩΡΗΣΗ-ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ-ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. O ΦΥΣΙΚΟΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΝΗΣΙΑΚΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΗΣΟΥΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.. ΜΕ ΒΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗΝ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ.. ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ Η ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΕΛΕΥΣΙΣ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΞΕΝΟΥ (ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΗΝ ΕΓΚΡΙΣΙΝ Η΄ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΝ ΠΑΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ..) ΑΝΑ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.. ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.. ΚΑΙ ΔΗ.. ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ.. Η UNCLOS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΙΣΧΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΤΗΣ ΥΔΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ.. ΑΠΛΩΣ ΤΗΣ ΤΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΣ ΕΩΣ ΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ.. ΤΟ ΔΕ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΤΗΣ ΥΔΑΤΑ -ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ..- ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗΝ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ.. ΔΙ΄ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΜΑΣ ΥΔΑΤΑ (ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΝΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ.. ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΛΩΠΕΚΗ.. Η ΤΟΥΡΚΙΑ.. ΠΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ.. ΤΟ ΚΑΝΕΙ.. ΚΡΕΜΜΑΣΤΑΡΙ..) ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΕΞΙ ΜΙΛΙΑ.. ΜΕ ΣΚΟΠΟ.. ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.. ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΣΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΜΑΣ ΥΔΑΤΑ.. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟΧΟ.. ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΟΛΟ.. (ΠΟΛΕΜΙΚΑ.. ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ.. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ.. ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΕΣ-ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ.. ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ..) ΑΛΗΘΕΙΑ.. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΟΤΕ.. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.. ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ.. Η΄ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΟΣ ΧΩΡΑ.. ΑΚΟΜΗ!!! ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΤΕΡΟΝ ΠΛΗΝ ΤΟΥΤΩΝ.. ΨΕΥΔΟΣ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΑΛΙΤΕΙΑ..