Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΓΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΤΕΡΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΡΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ omologiasprovoles.blogspot.com
ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ omologiasprovoles.blogspot.com

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΓΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΤΕΡΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΡΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ





ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΚΗΡΥΞΑΤΕ ΜΕΤΑΔΩΣΑΤΕ ΔΙΑΔΩΣΑΤΕ

  ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

  ΕΙΣ ΤΙΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΤΕΡΠΟΥ



Οι εξισλαμισμοί στη Βόρεια Ήπειρο και ο Νεκτάριος Τέρπος


Οι εξισλαμισμοί και το παιδομάζωμα συνεχίζονται μέχρι τον ύστερο 18ο αιώνα στη δυτική Ελλάδα, την Ήπειρο και την Αλβανία και ο Κοσμάς Αιτωλός θα αναδειχθεί στον πρωτεργάτη της πάλης ενάντιά τους. Πρόδρομος και πνευματικός μέντοράς του, σχετικά άγνωστος στο ευρύτερο κοινό, υπήρξε ο Βορειοηπειρώτης ιερομόναχος από τη Μοσχόπολη, Νεκτάριος Τέρπος (γεννήθηκε μεταξύ 1675 και 1690 και απεβίωσε μεταξύ 1740 και 1741), τόσο με τη δράση του όσο και με τα βιβλία του. Ανάμεσά τους το Βιβλιάριον, καλούμενον Πίστις, το οποίο γνώρισε 12 εκδόσεις, μεταξύ 1732 και 1818.*
Η Πίστις είχε ως κύριο αντικείμενό την αντιμετώπιση των εξισλαμισμών και της αλλαξοπιστίας των ορθοδόξων. Διαβάζουμε στο προοίμιο του έργου: «Τὸ λοι­πὸν ἐ­τοῦ­το τὸ Βι­βλιά­ριον, τὸ ἐ­πο­νο­μα­ζό­με­νον Πί­στις, δὲν τὸ ἐ­σύν­θε­σα διὰ τοὺς σο­φοὺς καὶ γραμ­μα­τι­σμένους ἀν­θρώ­πους, ἀλ­λὰ διὰ τοὺς ἀ­γραμ­μά­τους καὶ χω­ρι­κούς, ἐ­πει­δὴ εἰς ἐ­τοῦ­τα τὰ μέ­ρη τῆς Τουρ­κί­ας εὑ­ρι­σκό­με­νοι χρι­στια­νοί, πολ­λοὶ ἐ­πλα­νή­θη­καν, καὶ πλα­νοῦν­ται ἀ­πὸ ὀ­λί­γην ἀ­νάγ­κην καὶ δό­σι­μον τοῦ χα­ρα­τζί­ου, καὶ ἀρ­νοῦν­ται (φεῦ) τὸν Χρι­στόν, καὶ πα­ρα­δί­δον­ται εἰς τὰς χεῖ­ρας τοῦ δι­α­βό­λου«.

Ο Νεκτάριος χρημάτισε διδάσκαλος στη σχολή της Μοσχόπολης –τη μετέπειτα περιβόητη Νέα Ἀκαδήμια– περιόδευσε δε ως ιεροκήρυκας στη σημερινή Βόρειο Ήπειρο, Βεράτι, Σπαθία και Μουζακιά, καθώς και στη Νότια Ήπειρο μέχρι την Άρτα, ως πρόδρομος του Κοσμά Αιτωλού. Οι αντι­μωαμεθανικές και αντιτουρκικές θέσεις του οδήγησαν και στην κακοποίησή του τα Χριστούγεννα του 1724, στο χωριό Τραγότι, κοντά στο Ελβασάν. Όταν κήρυσσε παρατήρησε ότι το ακροατήριό του το αποτελούσαν 120 γυναίκες και μόλις 15 άνδρες, διότι οι υπόλοιποι είχαν αλλαξοπιστήσει. Τότε στράφηκε εναντίον του Μωά­μεθ, γεγονός που οδήγησε στον άγριο ξυλοδαρμό του:
«Ὕ­στε­ρον δὲ τὸ ἔ­μα­θαν δύ­ο ἀ­δέλ­φια Ἀ­γα­ῥη­νοί, οἱ ὁ­ποῖ­οι ἦ­σαν σουμ­πα­σά­δες, τὸ πῶς ἐ­κή­ρυ­ξα ὁ­μο­λο­γών­τας [ ] τὸν Μω­ά­μεθ ψεύ­στην καὶ πλά­νον, καὶ ἕ­ναν πρῶ­τον μα­θη­τὴν τοῦ ἀν­τι­χρί­στου. Ἦλ­θαν καὶ μὲ ηὗ­ραν εἰς τὸ σπῆτι τοῦ Πα­πά, καὶ εἶ­χεν ὁ κα­θ’ ἕ­νας ἀ­πὸ ἕ­να κον­τό­ξυ­λον ἀ­πὸ γλα­τζι­νά, καὶ κτυ­πῶν­τες ἀ­πά­νω μου ἀ­νε­λε­ή­μο­να… Εἰς ὅ­λα τὰ μέ­ρη μὲ ἐ­βά­ρε­σαν, ἀλ­λοῦ τὸ κορ­μί μου ἐ­κοκ­κί­νι­σε, καὶ εἰς πε­ρισ­σο­τέ­ρους τό­πους ἐ­μαύ­ρι­σε, καὶ ὅ,τι ἔ­κα­μαν ἡ βεν­τού­ζαις καὶ τὰ κέ­ρα­τα, καὶ χά­ρι­τι Χρι­στοῦ ἰ­α­τρεύ­θη­κα, ὅ­μως τὸ ζερ­βόν μου μπρά­τζο ἔ­μει­νε βλαμ­μέ­νο, καὶ πο­τὲ δὲν ἠμ­πο­ρῶ νὰ ἀ­να­παυ­θῶ εἰς αὐ­τὸ τὸ μέ­ρος«.

Αντιτουρκικό και αντιμουσουλμανικό κήρυγμα

«Ἀ­λή­μο­νον εἰς ἐ­κεῖ­νον τὸν ἄν­θρω­πον, ὀ­ποῦ θέ­λει νὰ ἀ­πο­θά­νῃ εἰς τὴν πε­πλα­νημέ­νην θρη­σκεί­αν τοῦ πλά­νου, καὶ ἀ­πο­στά­του [ ], τοῦ Μω­ά­μεθ, καὶ τοῦ γαμ­βροῦ αὐ­τοῦ Ἀ­λῆ, οἱ ὁ­ποῖ­οι εἶναι, καὶ εὑ­ρί­σκον­ται πάν­το­τε ἐν τῷ μέ­σῳ τοῦ πυ­ρὸς τῆς κο­λά­σε­ως, ὁ­μοῦ μὲ τὸν πα­τέ­ρα τους τὸν δι­ά­βο­λον. Μὴν τολ­μή­σῃ λοι­πὸν τι­νὰς νὰ λέ­γῃ ὅ­τι τοὺς Τούρ­κους ὁ Θε­ὸς τοὺς ἔ­κα­με, καὶ τοὺς ἔ­δω­σε βα­σι­λεί­ας καὶ ἐ­ξου­σί­αν…. Τοι­ού­τη λο­γὶς εἶ­ναι καὶ οἱ Τοῦρ­κοι ἀ­πά­νω μας. Θη­ρί­α λο­γι­κά, Λύ­κοι ἀ­νή­με­ροι, Ὂ­χεν­τραις φαρ­μα­κε­ραῖς, Βα­σι­λί­σκοι βλα­πτι­κοί«.
Στις αιματηρές συγκρούσεις του 1724, οι εργάτες αντιστάθηκαν στους Τουρκαλβανούς που είχαν προσκαλέσει οι «κουμπανίες». Οι δε συγκρούσεις γύρω από τη διοίκηση της πόλης, μεταξύ των «αρχόντων», των συντεχνιών, καθώς και οι διεκδικήσεις των εργατών που ζητούσαν αύξηση των ημερομισθίων, είχαν προσλάβει ενδημικό χαρακτήρα. Λίγα χρόνια μετά καταγράφεται νέα αιματοχυσία, με τη δολοφονία προεστών και μεγαλεμπόρων, μέσα στο μοναστήρι, το 1735, κατά την εορτή της Διακαινησίμου:
«Καὶ ποῖ­οι εἶ­ναι ἐ­κεῖ­νοι, ὁ­ποῦ ἔ­χουν τὸν Θε­ὸν εἰς τὰ κα­τώ­τε­ρα μέ­ρη τῆς κο­λά­σε­ως; Εἶναι ἐ­κεῖ­νοι ὁ­ποῦ γυ­ρεύ­ουν τὴν ἐ­ξου­σί­αν καὶ αὐ­θεν­τί­αν, καὶ νὰ στα­θοῦν κρι­τά­δες, χω­ρὶς νὰ τοὺς θέ­λῃ ἡ χώ­ρα καὶ ἡ πο­λι­τεί­α. Εἶ­ναι καὶ ἐ­κεῖ­νοι ὁ­ποῦ δί­δουν καὶ φουρ­τζά­ρουν ἄ­σπρα διὰ τὴν ἐ­ξου­σί­αν. [ ] Εἶ­ναι καὶ ἐ­κεῖ­νοι ὁ­ποῦ φέρ­νουν βα­σι­λι­κοὺς ἀν­θρώ­πους, καὶ ζη­μι­ώ­νουν τὴν χώ­ραν καὶ τὴν πτω­χο­λο­γί­αν. [ ] Ἐ­τοῦτοι εἶ­ναι ὅ­λοι μα­θη­ταὶ τοῦ δι­α­βό­λου, ὁποῦ πο­λε­μοῦν, καὶ ἐμ­παί­νουν λη­στρι­κῶς, καὶ γί­νον­ται ἄρ­χον­τες«.

Εθνική και κοινωνική διάσταση

Για το Νεκτάριο, κοινωνική και εθνική διάσταση φαίνεται να διαπλέκονται αδιάρρηκτα. Η απελευθέρωση από την οθωμανική κυριαρχία συναρτάται άμεσα με τους «πολλοὺς τοῦ Θεοῦ», τους «πτωχούς». Ο απελευθερωτικός και ελληνοκεντρικός χαρακτήρας του κηρύγματός του υπογραμμίζεται και από τις συχνές συχνή αναφορές στους αρχαίους Έλληνες: «“Ἡ καλλίτερη αρχή ὅλων τῶν πραγμάτων εἶναι ὁ θεός, μὰ ἡ κεφαλὴ ὁλονῶν τῶν ἀρετῶν εἶναι ἡ πίστις”, καθώς λέγει ὁ Ἀριστοτέλης». «Σωκράτης ὁ φιλόσοφος, ἔστωντας νὰ ἰδῇ κάποιον πλούσιον ἀπαίδευτον, εἶπεν εἰς ἐκείνους ὁποῦ ἦτον σιμὰ του· νὰ ἴδετε τὸ χρυσὸν εἴδωλον».
Αν, για τους λογίους και τους πεπαιδευμένους Έλληνες, συστατικό και ενισχυτικό της ταυτότητάς τους, εκτός από τη θρησκεία, ήταν η γλώσσα και η ιστορία, για τον λαό η ορθόδοξη πίστη αποτελούσε το μοναδικό ανάχωμα στην απώλεια της ταυτότητας και τους εξισλαμισμούς. Εξ ου και η τεράστια σημασία των νεομαρτύρων. Ο Τέρπος αναφέρεται στην περίπτωση του νεομάρτυρα της Βορείου Ηπείρου, άγιου Νικόδημου του Ελβασάν, που μαρτύρησε το 1722 και η μνήμη του τιμάται στις 11 Ιουλίου:
«Καὶ ἀ­κού­σα­τε. Ἐ­τοῦ­τος ὁ ἅ­γιος ἦ­τον ἀ­πὸ τὰ Βε­λά­γρα­δα [ ] φθό­νῳ τοῦ δι­α­βό­λου, ἀρ­νή­θη τὸν Χρι­στὸν παῤ­ῥη­σί­α, καὶ ἔ­γι­νεν Ἀ­γα­ρη­νός[ ]. Ἡ δὲ γυ­νὴ αὐ­τοῦ ἐ­λυ­πᾶ­το πολ­λὰ δι’ αὐ­τόν, καὶ ἐ­πα­ρα­κά­λει… διὰ νὰ ἐ­πι­στρέ­ψῃ πά­λιν πρὸς Κύ­ριον. Τέ­λος ὑ­πῆ­γε εἰς τὸ Ἅ­γιον Ὅ­ρος καὶ ἐ­ξο­μο­λο­γή­θη εἰς τοὺς ἐ­κεῖ­σε Πα­τέ­ρας, [ ] ἔ­λα­βε τὸ Ἅ­γιον Σχῆ­μα καὶ ἔ­γι­νε κα­λό­γε­ρος. [ ] Ὁ δὲ ἅ­γιος Νι­κό­δη­μος ὡ­σὰν ἦλ­θεν εἰς τὰ Βε­λά­γρα­δα [ ]…τὸν ἐ­πῆγαν εἰς τὸν ἡ­γε­μό­να λε­γό­με­νον Χου­σὲν πα­σιᾶς. [ ] Ὁ δὲ ἅ­γιος τοῦ ἀ­πη­λο­γή­θη· μὴ γέ­νοι­το, ὦ ἡ­γε­μὼν νὰ ἀρ­νη­θῶ πο­τὲ τὸν (Μωάμεθ) πι­στεύ­ω πὼς εἶ­ναι προ­φή­της τοῦ σα­τα­νᾶ, καὶ κά­θε­ται μέ­σα εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰ­ώ­νιον, αὐ­τὸς καὶ ὅ­σοι τὸν πι­στεύ­ουν διὰ προ­φή­την. Ταῦ­τα εἰ­πὼν ὁ ἅ­γιος, ὁ ἡ­γε­μὼν ἐ­θυ­μώ­θη καὶ ἐν τῷ ἅ­μα τὸν ἀ­πο­φά­σι­σε νὰ τὸν ἀ­πο­κε­φα­λί­σουν. [ ] Καὶ ἡ μὲν ἁ­γί­α του ψυ­χὴ ἀ­νέ­βη στε­φη­φό­ρος εἰς τὸν χο­ρὸν τῶν ἁ­γί­ων μαρ­τύ­ρων, τὸ δὲ ἅ­γιον αὐ­τοῦ λεί­ψα­νον, λα­βόν­τες οἱ χρι­στια­νοὶ κα­τέ­θε­σαν αὐ­τὸ εἰς τὸν να­ὸν τῆς Θε­ο­τό­κου λε­γό­με­νον Σου­ρούμ­που­λη, εἰς δό­ξαν Θε­οῦ«.
Ο Τέρπος, περισσότερο από οποιονδήποτε συγγραφέα της οθωμανικής περιόδου πριν τον Ρήγα, τον Κοραή και τον «Ανώνυμο» της Νομαρχίας, χρησιμοποιεί το βιβλίο του ως μια πολεμική μηχανή ενάντια στην τουρκική κυριαρχία, διότι βρίσκεται στην καρδιά της πάλης εναντίον των εξισλαμισμών. Η δε ιδιαίτερη πατρίδα του, η Μοσχόπολη, ήταν προκεχωρημένο φυλάκιο του Ελληνισμού στη Βόρεια Ήπειρο. Η τεράστια διάδοση των γραπτών του μαρτυρεί και τον άμεσα αντιστασιακό χαρακτήρα της επίκλησης της ορθόδοξης πίστης για τους Έλληνες ραγιάδες.


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ.. ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ.. ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ.. Η ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΛΦΟΙ

                                ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ.. ΑΥΤΗ ΟΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ..  ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ...

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.. ΖΗΤΩ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ..

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

KYΠPOΣ 1974... ΠΕΣΟΝΤΕΣ Α! ΜΟΙΡΑΣ ΚΑΤΑΔΡΟΜΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΙΚΗ

ΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.. ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΗΘΕΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 114.. Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ.. ΚΑΙ Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΑΝΟΜΟΓΓΟΛΟΥΣ.. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΟΛΥΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΝ ΝΟΜΗΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.. ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ) ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΜΙΛΙΩΝ.. Η ΑΗΘΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΪΚΟ..

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ HTΤPS ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΣ.. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ SOCIAL ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ.. ΓΙΑ ΤΟΥΣ WOKE DRUGED ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.. ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.. ΜΕ ΠΟΡΝΟ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ.. ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.. ΔΕΝ ΘΙΓΟΝΤΑΙ.. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΛΦΟΙ.. ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ.. ΣΤΟ ΝΕΡΟ.. ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ.. ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΔΕΙΓΜΑ.. ΣΧΕΤΙΚΟ.. ΄΄ΕΞΗΛΘΕ Ο ΝΙΚΩΝ.. ΙΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ΄΄ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΕΙΚΙΝΗΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.. ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ.. ΠΑΝΩ-ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΚΥΛΗΣΗ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.. ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΣΟΤΟΠΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΣΕΩΣ.. (ΧΑΡΑΓΜΑ).. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ.. ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΟΧΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.. ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ (ΚΑΤΑΛΟΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ NEW MONEY ORDER SYSTEM χξς΄ 666) ΑΚΛΟΝΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!!!..

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΣΜΟΣ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΩΣ ΜΟΝΗ ΜΟΝΩΤΑΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩΝΤΑΣ ΑΝΑΔΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΩΝΤΑΣ ΑΥΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΠΕΡΓΑΖΟΥΣΑ ΜΕΤ΄ΑΥΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.. ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΘΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΑΙΣΘΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ.. Η ΠΡΟΣΔΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΑΘΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΡΜΑ..

Η ΙΕΡΩΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΑΤΗ ΚΛΙΜΑΞ ΤΩΝ ΜΑΚΑΡΙΣΜΩΝ.. ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΠΕΙΝΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.. Η ΠΑΥΣΙΣ ΕΝΟΣ ΑΚΡΑΙΦΝΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ!!!... ΣΗΜΕΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ!!!

ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΣΙΝΑ!!!.. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ.. ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗ ΠΡΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.. ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ!!!.. ΤΟΤΕ..

ΕΝΑ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ!!!

H TEXNHTH ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.. ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΙοΤ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΟΤΟΠΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ-ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΚΑΤΑΛΟΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΣ ΤΑΣ ΔΕΛΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!!... χξς΄666... Η ΕΙΚΩΝ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ