1922-2022 ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Η ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΠΕΙΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ Η ΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΑΣ ΔΙΑ ΤΑΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΙΑΣ ΗΜΩΝ..

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ


ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ omologiasprovoles.blogspot.com
ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ omologiasprovoles.blogspot.com

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2022

1922-2022 ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Η ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΠΕΙΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ Η ΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΑΣ ΔΙΑ ΤΑΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΙΑΣ ΗΜΩΝ..




(ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ.. ΟΤΙ ΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ.. ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ.. ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΟΟΠΑΤΡΩΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΑΞΟΓΑΛΑΤΕΣ.. ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ.. ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΣΠΙΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΗΤΑΝ ΜΑΣΩΝΟΣ.. ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ.. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ.. ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.. ΜΑΣΩΝΟΥΣ.. ΚΑΙ ΜΑΣΚΩΝΟΥΣ.. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ.. ΔΙΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΨΕΥΔΕΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΤΩΤΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ.. "Ο ΠΟΙΜΗΝ Ο ΚΑΛΟΣ.. ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΤΙΘΗΣΙΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ...".. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΙΕΡΑΡΧΗΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΑΥΤΟΝ ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΘΩΣ ΕΔΗΛΩΣΕ ΕΧΩΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΟΤΙ "ΟΣΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΤΗΣ ΠΟΙΜΝΗΣ ΜΟΥ.. Η ΘΕΣΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ".. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΣΦΑΓΗ ΩΣ ΑΜΝΟΣ ΑΦΩΝΟΣ ΥΠΟ ΠΛΗΘΟΥΣ ΑΙΜΟΒΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΙΜΟΣΤΑΓΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ.. ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ.. ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ "ΣΥΜΜΑΧΩΝ" ΧΩΡΩΝ.. ΤΗΣ ΕΚΛΕΛΥΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΦΥΣΙΟΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.. ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΜΑΣΩΝΟ-ΜΑΣΚΩΝΟΣ.. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.. ΥΠΗΚΟΟΣ ΕΚΩΝ ΑΚΩΝ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ.. ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ.. ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΑΧΕΝΤΡΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ..


 ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΒΙΒΛΙΑ.. ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ .. ΑΡΘΡΑ, ΒΙΝΤΕΟ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘ' ΕΞΗΣ ΛΕΓΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΞΗΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.. ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.. Η ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΛΟΓΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΘΗ Η ΜΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΕΤΗΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΑΝΟΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.. ΟΤΙ ΔΗΠΟΤΕ ΓΥΜΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΕΒΕΙΑ, ΤΗΝ ΦΡΙΚΑΛΕΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΤΟΥ.. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ.. ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ ΠΑΡΕΧΩΡΗΘΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ.. ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕ Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ.. ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΡΑΤΟΥΣΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ.. ΣΕ ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ.. ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΣΕ ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ.. ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.. ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.. ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ.. ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΛΗΘΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΛΛΑ.. ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ..
ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ.. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΜΑΣ.. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΣΘΙΑ ΣΟΥ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ.. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ.. ΚΑΙ ΔΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟ.. ΤΟΤΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ .. ΠΡΟΣΘΙΑ.. ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.. ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΑΡΕΣΤΟΥ ΟΔΟΥ... ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΙΟΥ, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑ.. ΤΙ ΛΕΤΕ.. ΙΣΧΥΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΙ ΤΟΥ..; Η ΠΡΟΧΩΡΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ ΤΕΛΕΙΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΜΩΝ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ..;








Απόγευμα της 27ης Αύγουστου τού 1922.Ό ακλόνητος Ιεράρχης Χρυσόστομος διά τής τουρκικής φρουράς οδηγείται στό φρουραρχείο τής Σμύρνης. Γύρω άπό αύτό, ό τουρκικός όχλος κραυγάζει, άπειλει, μαίνεται καί ζητεί εκδίκηση. Τόν έσυραν άπό τό Διοικητήριο έως τήν τουρκική άγορά καί άπό εκεί τόν έφεραν αίμόφυρτο στήν πλατεία τού Τιρκιλίκ. Τά ράσα του σχισμένα, τό πρόσωπό του αιματοβαμμένο καί εξαθλιωμένο. Ή δεσποτική του ράβδος λάφυρο τού άσύντακτου όχλου. «Κι οί μουσικές συνεχίζουν νά παίζουν τά τούρκικα εμβατήρια... Κι οί άλαλαγμοί τού όχλου πιό βροντεροί καλύπτουν τόν άέρα... Τίποτε δέν έμεινε καί τίποτε δέν βρέθηκε άπό τό μαρτυρικό σκήνωμά του. Οί Τούρκοι φρόντισαν νά εξαφανίσουν καί τά τελευταία άπομεινάρια τού άγιου του σώματος. Νομίζοντας φαίνεται ότι έτσι εξαφανίζουν καί τήν Ελλάδα. Ξεχνώντας ότι έτσι τήν άναζωογονουν καί τήν δοξάζουν τήν Ελλάδα...» (Ιερομάρτυρες τού Είκοσιδύο, Τέσσαρες επίσκοποι τής Μικρασίας, Έκδ. Ζωής, Άθήναι 1963, σελ. 73). Στήν Τριγλιά, μία μικρή παραθαλάσσια κωμόπολη τής Προποντίδας, γεννήθηκε ό μικρός Χρυσόστομος Καλαφάτης τού Νικολάου καί τής Καλλιόπης στά 1867. Ξεχώριζε άπό τά ύπόλοιπα έπτά άδέλφια του, καθώς μάς διασώζουν οί ιστορικοί καί επιθυμούσε νά σπουδάσει στη φημισμένη θεολογική σχολή τής Χάλκης, επιθυμούσε διακαώς νά σπουδάσει τά ιερά γράμματα καί ν’ άφιερωθει στήν Εκκλησία καί στη διακονία τών ανθρωπων (Γιά τη βιογραφία τού Αγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης (Καλαφάτη) βλ. σχ. Λοβέρδου Σπυρίδωνος, Ό Μητροπολίτης Σμύρνης Χρυσόστομος, Άθήναι 1929/ Πολίτη Κωνσταντίνου, Χρυσόστομος Σμύρνης, Άθήναι 1934/ Σολομωνίδη Χρήστου, Ή Εκκλησία τής Σμύρνης, Άθήναι 1960). Μέ τήν εύγενική χορηγία καί συμπαράσταση τού προστάτου του Μητροπολίτου Μυτιλήνης Κωνσταντίνου Βαλιάδη, ό Χρυσόστομος πραγματοποιεί τό θεοφιλές όνειρό του, περατώνει μέ άριστα τις θεολογικές του σπουδές στήν ώς άνω σχολή, καί χειροτονείται διάκονος Χριστού στά 1891. Ακολουθεί μία περίοδος έπιστημονικής μελέτης καί συγγραφής, πάντοτε στά μητροπολιτικά όρια τής Μυτιλήνης άρχικσ καί άργότερα τής Εφέσου. Καρ­πός τής κοπιαστικής του θεολογικής έντρύφησης τής περιόδου αυτής είναι τό δίτομο σύγγραμμά του με τίτλο «Περί Εκκλησίας». Τό δίτομο έργο τοϋ Χρυσοστόμου «ΠερίΕκκλησίας» (1.110 σελίδες), διαιρείται σε τέσσερα μέρη. Στό πρώτο άναφέρεται στήν ’Ορθοδοξία, τόν Καθολικισμό καί τόν Προτεσταντισμό, στό δεύτερο αναλύει την ομολογία τού Πέτρου τοϋ Μογίλα, στό τρίτο ελέγχει τόν Προ τεσταντισμό καί στό τέταρτο τόν Καθολικισμό (πρβλ. Ιερομάρτυρες τοϋ Είκοσιδύο, σελ. 25-26). Άπό τίς σελίδες τού έργου αύτοϋ άναδύεται τό άγωνιστικό φρόνημα, άλλά καί ή ιδιαίτερη έμβρίθεια καί επιστημοσύνη τοϋ Χρυσοστόμου. Στίς 2 Απριλίου 1897, ό προστάτης του Μητροπολίτης Μυτιλήνης καί τοποτηρητής Εφέσου Κωνσταντίνος άνέρχεται στόν Πατριαρχικό θώκο τής Κωνσταντινουπόλεως καί μέ τή σύμφωνη γνώμη καί παρακίνηση κλήρου καί λαού, στίς 18 Μαΐου 1897, χειροτονεί τόν Χρυσόστομο Πρεσβύτερο καί τόν διορίζει Μέγα Πρωτοσύγκελλο τοϋ Οικουμενικού Θρόνου καί άκολούθως στίς 23 Μαΐου τοϋ 1902 χειροτονείται Επίσκοπος, καθώς εκλέγεται παμψηφεί Μητροπολίτης Δράμας. Πέντε έτη θά διαρκέσει ή άρχιερατική διακονία τού Χρυσοστόμου στη Δράμα. Τό διάστημα όμως αύτό ήταν άρκετό γιά νά κερδίσει άγαπητικά τίς καρδιές τοϋ ποιμνίου του. Ιδρύει σχολεία καί γυμναστήρια, νοσοκομεία, ορφανοτροφεία, καπνεργ ο σ τ ά σ ι α , γεωργικές σχολές, έργασ τ ή ρ ι α άπορων, επισκευάζει ιερούς ναούς, ορθοτομεί, θυσιάζεται στην άγαπητική διακονία, πρωτοστατεί στήν ίδρυση καί λειτουργία έργων ύδρεύσεως καί μουσικών ομίλων. «Καί σήμερα άκόμη, σάν περπατάς άνάμεσα στούς δρόμους τής Δράμας, θά συναντήσης πολλά άπ’ αύτά τά κτίρια. Μία μικρή μαρμάρινη πλάκα στήν πρόσοψι θυμίζει στόν διαβάτη τό πέρασμα του φλογερού καί άκούραστου ιεράρχου» (Ιερομάρτυρες τοϋ Είκοσιδύο, σελ. 33). Ή έθνικοθρησκευτική δράση τοϋ Χρυσοστόμου πολύ σύντομα θά έρθει σε σύγκρουση με την Τουρκική σκλαβιά ή όποία, σε συνδυασμό με τό άνελέητο καί καταστροφικό πέρασμα των Βούλγαρων κομιτατζήδων άπό τά Μακεδονικά εδάφη (πρβλ. Καλαφάτη Χρυσοστόμου, Εκθέσεις περί τού Μακεδονικού Άγώνος, επιμέλεια Βασιλ. Λαούρδα, Θεσσαλονίκη 1960), θά άναγκάσει τόν άγωνιστή Ιεράρχη, μετά άπό διαταγή τού Μεγάλου Τούρκου Βεζύρη, νά έγκαταλείψει τό ποίμνιό του, νά καταφύγει άρχικά στή Θεσσαλονίκη καί άργότερα, σχεδόν νά αύτοπεριοριστει στήν ιδιαίτερη πατρίδα του, τήν Τριγλιά. Στίς 11 Μαρτίου τού 1910 ό Χρυσόστομος εκλέγεται έπισήμως Μητροπολίτης στή μεγαλύτερη καί πιό κεντρική μητρόπολη τής Μικράς Άσίας, τή μαρτυρική Σμύρνη. Ή ποιμαντική εύαισθησία τού Χρυσοστόμου άγκαλιάζει εξ άρχής τά μητροπολιτικά του όρια καί πολλές φορές τά υπερβαίνει. Ακάματος εργάτης, φλογερός άπόστολος, διαπρύσιος κήρυκας τής άγάπης, πατέρας άληθινός, άναλώνεται καθημερινά στή διακονία του ποιμνίου του. Στίς άρχές τοϋ 1911 ό Χρυσόστομος, τιμώντας τή μνήμη τοϋ Αγίου μάρτυρος Πολυκάρπου Επισκόπου Σμύρνης (82-168 μ.Χ.), εκδίδει ένα έθνικοθρησκευτικό εβδομαδιαίο περιοδικό μέ τίτλο «Ό 'Άγιος Πολύκαρπος» (βλ. σχ. Ιερός Πολύκαρπος, άριθ. 145, Ια ­ νουάριος 1914). Πλησιάζουμε στά τέλη Μαΐου, όταν ένοπλοι Τούρκοι, άπό εκδίκηση όρμώμενοι γιά τά εδάφη πού έχασαν (Μακεδονία καί Θράκη), εισέρχονται ένοπλοι στά μικρασιατικά ελληνικά χωριά καί λεηλατούν ελληνικές περιουσίες, βεβηλώνουν ιερούς ναούς καί άπειλοϋν καί άναγκάζουν τόν ελληνικό πληθυσμό νά έγκαταλείψει τή γή των προγόνων του, νά άποποιηθει κάθε ίχνος ιδιοκτησίας προσωπικής καί πνευματικής στήν περιοχή (πρβλ. Ιερομάρτυρες τοϋ Είκοσιδύο, σελ. 48-54). «Ό Χρυσόστομος στήν κρίσημη αύτή στιγμή άναπτύσσει μία καταπληκτική δραστηριότητα. ’Οργανώνει τό «στρατό τής σωτηρίας» άπό εθελοντές. Τούς εφοδιάζει μέ χρήματα, τρόφιμα καί είδη ρουχισμού καί τούς στέλνει νά περιμαζέψουν τούς πρόσφυγες» (Ιερομάρτυρες τοϋ Είκοσιδύο, σελ. 54). Οί Τούρκοι γιά νά άναχαιτίσουν τήν προσφορά αύτή τοϋ Χρυσοστόμου τόν άναγκάζουν νά οδηγηθεί γιά άκόμη μία φορά στήν εξορία (1914- 1918) καί καταφεύγει περίλυπος στήν Κωνσταντινούπολη (πρβλ. Kitromilidis P., Alexandris A., ‘Ethnic Survival Nationalism and Forced Migration: The Historical Demography of the Greek Community of Asia Minor at the close of Ottoman era,’ Δελτίο Κέντρου Μικρασια­τικών Σπουδών 5, 1984, σελ. 9-44). Στά τέλη τοϋ Σεπτεμβρίου τοϋ 1918, ό εξόριστος Ιεράρχης επιστρέφει στήν επισκοπική του έδρα καί ώς αληθώς ποιμενάρχης οργανώνει ξανά τήν μητροπολιτική του περιφέρεια, εκφράζοντας όρθόπρακτα τήν άγάπη του άκόμη καί πρός τούς Τούρκους αιχμαλώτους, καθώς μέ άπόφαση τών Ευρωπαϊκών συμμαχικών δυνάμεων, τήν 1η Μαΐου 1919, ή εύρύτερη περιοχή τής Σμύρνης περιέρχεται στήν ελληνική δικαιοδοσία καί κατοχή. Ή πολιτική διπλωματία όμως συγκεχυμένη καί άπόκεντρη δέν κατάφερε ποτέ νά άποδώσει δίκαιο καί άλήθεια. Κύριος καί καθοριστικός της παράγοντας τό οικονομικό καί τό πρός προσάρτηση καί πολύπλευρη εκμετάλλευση εδαφικό κίνητρο.’Έτσι, τρία χρόνια άργότερα, στίς 15 Αύγούστου 1922, οί πρώτες ειδήσεις γιά άποχώρηση τοϋ ελληνικού στρατού άπό τό μέτωπο φθάνουν στή Σμύρνη. «Τμήματα άπ' τόν Ελληνικό στρατό πού υποχωρεί έρχονται συνεχώς τίς μέρες αύτές στήν πόλι [...] Μέ πόσο καμάρι κατέβαιναν αύτά τά παλικάρια καί πατούσαν τό πόδι τους στή Μικρασιατική γή.,.Κι όσοι άπ’ τούς κατοίκους προλαβαίνουν καί χωρούν, επιβιβάζονται στά πλοία καί φεύγουν κι αύτοί.Όλοι τρέχουν στήν παραλία. Όλοι προσπαθούν νά σωθούν. Αλλά πώς νά χωρέση στά λίγα ελληνικά πλοία όλος εκείνος ό πληθυσμός; Πολλοί μένουν άπ’ έξω. Όσοι πρόλαβαν φεύγουν. Τά πλοία ξανάρχονται, ξαναφεύγουν. Ή πόλις στρατιωτικά έχει έκκενωθή. Όλοι οί επίσημοι έχουν έπιβιβασθή στά πλοία. Ή μόνη άρχή πού μένει στήν πόλι είναι ό Μητροπολίτης. Όλοι τόν συμβουλεύουν καί αύτός νά φύγη. Ό Ε πίσκοπος μάλιστα τών Καθολικών τού έχει εξασφαλίσει καί θέσι σέ ξένο άτμόπλοιο» (Kitromilidis P., Alexandris A., ‘Ethnic Survival Nationalism and Forced Migration: The Historical Demography of the Greek Community of Asia Minor at the close of Ottomanera,’ Δελτίο Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών 5, 1984, σελ. XM6YC 67/ πρβλ. Μαργαρίτη Γιώργου, Ό πόλεμος στη Μικρά Άσία στό συλλογικό «Ιστορία τών Ε λλήνων», τόμος 12ος, Δομή, Αθήνα 2006, σελ. 144-197/ Παπαρηγόπουλου Κωνσταντίνου, Ιστορία τοϋ Ελληνικού ’Έθνους, τόμος 6ος, έκδ. Σεφερλής, Έν Άθήναις 1955, σελ. 453-475). Ό Ιστορικός ’Απόστολος Διαμαντής σημειώνει: «Στίς 13/26 Αύγούστου 1922 άρχισε ή μεγάλη άντεπίθεση τοϋ τουρκικού στρατού, άποτέλεσμα τής οποίας ήταν ή ολοκληρωτική κατάρρευση του ελληνικού μετώπου στή Μικρά Ασία. Από τίς 15 Αύγούστου έγινε φανερή πλέον σέ όλους ή οριστική ήττα τών έλληνικών στρατιωτικών δυνάμεων. Τήν κατάρρευση αύτή άκολούθησε μία μαζική, πανικόβλητη φυγή τών άγροτικών έλληνικών πληθυσμών άπό τήν ένδοχώρα τής Μικράς Ασίας πρός τό λιμάνι κυρίως τής Σμύρνης. Από εκεί οί διωκόμενοι Έλληνες φρόντιζαν νά βρίσκουν τόν τρόπο διαφυγής πρός τήν Ελλάδα, μέ κάθε δυνατό μέσον» (Διαμαντή Άπ., Ή Καταστροφή τής Σμύρνης, στό συλλογικό «Σμύρνη, Μικρασία», Έλευθεροτυπία Ίστορικά, Αθήνα 2006, σελ. 107). Οί Κεμαλικές θηρωδίες πού άκολούθησαν δέν εΐχαν προηγούμενο. Ό ελληνικός πληθυσμός συγκεντρώνεται γύρω άπό τό ναό τής Αγίας Φωτεινής. Πολλοί πέφτουν στή θάλασσα, μέ τήν ελπίδα νά σωθούν στά ξένα πλοία. «Οί Γάλλοι δειξαν βρωμερή στάση. Όσοι κατάφερναν νά σκαρφαλώσουν στά καράβια τους, τούς ρίχναν πίσω στή θάλασσα. Καί παλικάρια, πιό πολύ τά παλικάρια ξαναρίχναν στό νερό. Σάν τούς βλέπαν νά ζυγώνουν, τούς πετοϋσαν ζεματιστό νερό, γιά νά μήν μπορέσουν ν' άνέβουν. Οί Εγγλέζοι κάναν ό,τι κάναν, μά σά πήγαινε κανείς στά πλοία τους νά σωθεί, τόν δέχονταν καλά. Δέν τόν διώχναν...» (Γ ιαννακόπουλου Γιώργου, Άπό τόν θρίαμβο στήν τραγωδία (1919-1922), στό συλλογικό «Σμύρνη, ή Μητρόπολη του Μικρασιατικού Ελληνισμού», Έφεσος, Αθήνα 2002, σελ. 249). Ό τουρκικός όχλος πανηγυρίζει καί επιτίθεται κατά τών Ε λλήνων. Πυροβολισμοί άκούγονται συνεχώς καί τά πτώματα τών χριστιανών γεμίζουν τούς δρόμους. Ό λοι τρέχουν άλαφιασμένοι, πανικόβλητοι νά σωθούν, νά ξεφύγουν. «Ό Χρυσόστομος παραμένει μέ τή θέλησή του κοντά στό ποίμνιό του πού κινδυνεύει μέ άφανισμό. Δέν άποδέχεται τίς προτάσεις τών Εύρωπαίων γιά φυγάδευσή του άπό τή Σμύρνη. Τό βράδυ τής 27ης Αύγούστου τοϋ 1922, ήμέρα κατάληψης τής Σμύρνης άπό τά στρατεύματα τοϋ Κεμάλ, μαζί μέ τούς Έλληνες τής Σμύρνης κλείνεται στήν Αγία Φωτεινή. Είναι προφανές πώς ήδη γνωρίζει καί τό δικό του τέλος. Συλλαμβάνεται καί οδηγείται πρός τό στρατηγό Νουρεντίν μπέη, δηλώνοντας «Βαδίζω πρός τό μαρτύριο»[...] Μπροστά στό κτίριο τοϋ τουρκικού διοικητηρίου έχει συγκεντρωθεί ένα άφανιασμένο πλήθος τό όποιο ζητάει τό κεφάλι τού Ιεράρχη. Ό Νουρεντίν παρέδωσε τότε στό πλήθος αύτό τόν άνυπεράσπιστο Χρυσόστομο. Ό Μητροπολίτης Σμύρνης σύρθηκε στά σοκάκια τής πόλης δερόμενος άγρίως καί έν τέλει βρήκε τραγικό θάνατο, κατακρεουργημένος άπό τό φανατισμένο τουρκικό πλήθος» (Διαμαντή Άπ., Ή Καταστροφή τής Σμύρνης, σελ. 114/ πρβλ. έφημερίς Ελεύθερον Βήμα, άριθ. 205, Αθήνα 2 Σεπτεμβρίου 1922. Σχετικά μέ τά διασωθέντα άμφια τού Χρυσοστόμου Σμύρνης βλ. Δροσινού Ήλία (Πρωτοπρ.), Πώς διεσώθησαν τά άμφια τού Χρυσοστόμου Σμύρνης, στό περιοδικό «Τόλμη», τεύχος 66, Σεπτέμβριος 2006, σελ. 30-34). Ή Αγία μας Εκκλησία εορτάζει τη μνήμη τού Αγίου Χρυσοστόμου Επισκόπου Σμύρνης καί «τών σύν αύτώ μαρτύρων» (πρβλ. Πουρτσουκλή Δανιήλ (Μητροπολίτου Καισαριανής, Βύρωνος καί Υμηττού), Μικρά Άσία,Ή γή τών πατέρων ημών, στό περιοδικό «Τόλμη», τεύχος 66, Σεπτέμβριος 2006, σελ. 26-29) τήν Κυριακή πρό τήςΥψώσεως τού Τιμίου Σταυρού έκάστου έτους γιά νά θυμίζει σέ όλους μας τη θυσιαστική αυταπάρνηση, τό πνευματικό μεγαλείο καί τήν άγαπητική κένωση έως θανάτου τών άγίων Έθνοϊερομαρτύρων, γιά νά θυμίζει σέ όλους μας ότι «Ό ποιμήν ό καλός τήν ψυχήν αυτού τίθησιν υπέρ τών προβάτων..’.Έμπροσθεν αυτών πορεύεται» (Ιωάν. ι' 4, 11




Πάρτε μάτι τους…”συμμάχους” μας! Το ΝΑΤΟ…ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ τους Τούρκους για την μικρασιατική καταστροφή!

ΕΘΝΙΚΑ. - 31 Αυγ 2022 - 7:46

Ανεκδιήγητη κίνηση!

Το ΝΑΤΟ συνεχάρη την Τουρκία για την Ημέρα της Νίκης και την Ημέρα των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, την οποία η Αγκυρα γιορτάζει στις 30 Αυγούστου κάθε έτους, τιμώντας τη νίκη των τουρκικών στρατευμάτων σε βάρος των ελληνικών το 1922.

Η Συμμαχική Χερσαία Διοίκηση του ΝΑΤΟ ξεκίνησε την ανάρτησή της στον λογαριασμό της στο Twitter χθες Τρίτη, για την εθνική γιορτή της Τουρκίας, με τις λέξεις: «Ευτυχισμένη Ημέρα Νίκης», στα τουρκικά, όπως γράφει η Turk Press, αλλά και όλα τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.

Και πρόσθεσε: «Σήμερα συμπληρώνονται εκατό χρόνια από την ανεξαρτησία της Τουρκίας. Συμμετέχουμε με τους τούρκους συμμάχους μας σε όλο το ΝΑΤΟ και πέραν αυτού για να γιορτάσουμε τη Νίκη τους και την Ημέρα των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων».

Στο tweet, η ηγεσία του ΝΑΤΟ κάνει hashtag το τουρκικό υπουργείο Αμυνας, ενώ η Turk Press εξηγεί σε ποιον απευθύνεται η φράση να «γιορτάσουμε τη Νίκη τους», τονίζοντας ότι «Η Αγκυρα στις 30 Αυγούστου τιμά τη νίκη επί των συμμαχικών δυνάμεων και των ελληνικών δυνάμεων εισβολής, που είναι εθνική γιορτή στην Τουρκία και στην Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου».

scr

el.gr


ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

KYΠPOΣ 1974... ΠΕΣΟΝΤΕΣ Α! ΜΟΙΡΑΣ ΚΑΤΑΔΡΟΜΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΙΚΗ

ΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.. ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΗΘΕΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 114.. Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ.. ΚΑΙ Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΑΝΟΜΟΓΓΟΛΟΥΣ.. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΟΛΥΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΝ ΝΟΜΗΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.. ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ) ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΜΙΛΙΩΝ.. Η ΑΗΘΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΪΚΟ..

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ HTΤPS ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΣ.. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ SOCIAL ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ.. ΓΙΑ ΤΟΥΣ WOKE DRUGED ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.. ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.. ΜΕ ΠΟΡΝΟ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ.. ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.. ΔΕΝ ΘΙΓΟΝΤΑΙ.. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΛΦΟΙ.. ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ.. ΣΤΟ ΝΕΡΟ.. ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ.. ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΔΕΙΓΜΑ.. ΣΧΕΤΙΚΟ.. ΄΄ΕΞΗΛΘΕ Ο ΝΙΚΩΝ.. ΙΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ΄΄ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΕΙΚΙΝΗΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.. ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ.. ΠΑΝΩ-ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΚΥΛΗΣΗ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.. ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΣΟΤΟΠΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΣΕΩΣ.. (ΧΑΡΑΓΜΑ).. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ.. ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΟΧΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.. ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ (ΚΑΤΑΛΟΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ NEW MONEY ORDER SYSTEM χξς΄ 666) ΑΚΛΟΝΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!!!..

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΣΜΟΣ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΩΣ ΜΟΝΗ ΜΟΝΩΤΑΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩΝΤΑΣ ΑΝΑΔΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΩΝΤΑΣ ΑΥΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΠΕΡΓΑΖΟΥΣΑ ΜΕΤ΄ΑΥΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.. ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΘΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΑΙΣΘΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ.. Η ΠΡΟΣΔΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΑΘΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΡΜΑ..

Η ΙΕΡΩΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΑΤΗ ΚΛΙΜΑΞ ΤΩΝ ΜΑΚΑΡΙΣΜΩΝ.. ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΠΕΙΝΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.. Η ΠΑΥΣΙΣ ΕΝΟΣ ΑΚΡΑΙΦΝΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ!!!... ΣΗΜΕΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ!!!

ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΣΙΝΑ!!!.. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ.. ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗ ΠΡΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.. ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ!!!.. ΤΟΤΕ..

ΕΝΑ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ!!!

H TEXNHTH ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.. ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΙοΤ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΟΤΟΠΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ-ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΚΑΤΑΛΟΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΣ ΤΑΣ ΔΕΛΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!!... χξς΄666... Η ΕΙΚΩΝ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ