ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΛΙΤΕΥΤΙΚΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΟΔΟΜΟΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΔΕΛΦΟΙ.. ΜΕΛΕΤΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΗΣ ΣΥΝΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗΣ..
Εχωμε υποχρεωση αδελφοι ει και αναξιοι και ανεπαρκεις.. να υπομνησωμε ορισμενα των συμβαινοντων..
Ο αγιος Κερκυρας εις τιμην και περιποιησιν της Πιστεως στηλιτευσε προσφατως τον σοδομισμον αποστελλων μυνημα Πνευματικον προς πασαν κατευθυνσιν.. ο λαος του Κυριου.. εχαρη και συνεχαρη.. και οι διεμβολισμοι και διαβολισμοι της ακαθαρσιας.. ως θρασυτατως και ανεπαισχυντως προκαλουντες.. εις αντιληψιν και εις αποκρισιν απαντων των τοιουτων αντεμυνησαν οτι δια το Πασχα θα ειναι εις την Κερκυρα και οτι θα παραστουν εις τον Ιερον Μητροπολιτικον Ναον Κερκυρας εις την Ιεραν Ακολουθιαν της Αναστασεως του αγιου Κερκυρας χοροστατουντος.. και οτι αν τολμησει.. ας τους διωξει..
Λοιπον επειδη η ανοχη εχει ορια, αυτος ο ''ανθρωπος'' ηλθε απο το πουθενα κιναιδος δηλωθεις και αναλαμβανων απο το τιποτα την ηγεμονιαν του πολιτικου εκεινου κομματος (το οποιον εξηπατησε απολυτως τον λαον.. σχισιμο μνημονιων και βασικο μισθο 900 ευρω.. και εκποιον Πιστιν και Πατριδα δι΄αντιΧριστων νομων και προδοσιας της Μακεδονιας) προτασει του απελθοντος αυτου προεδρου ασεβεστατου και αντιΧριστου.. των παλαιων στελεχων παραιτουμενων του ενος μετα του αλλου.. ακολουθως ΄΄νομιμοποιησε΄΄ την σοδομικην αυτου απονοια και αποστασια.. συνηντηθη και εφωτογραφηθη ως πολιτικον προσωπον και αρχηγος κομματος αλλα και ως δηλωμενος κιναιδος και επαισχυντος σοδομιτης.. αναγνωρισθεις και γενομενος αποδεκτος εκ πασης εκκλησιαστικης και πολιτικης αρχης εν την Θεοηλατω αυτου αποστασια.
Δι΄ημας πλεον ειναι ηλιου φαεινοτερον οτι η αντιΧριστος αρχη, η οποια δυστυχως εναγκαλιζεται και συνδιαλεγεται και μετα της εκκλησιαστικης αρχης.. εκυρωσε ως ΄΄νομο΄΄ του κρατους.. τον επονειδιστον και καταπτυστον και βδελυκτον σοδομισμον.. ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗΝ ΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΝ.. ΤΩΝ ΔΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΑΣ... ΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΄΄ΝΟΜΙΚΟ΄΄ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΣΟΔΟΜΙΚΟ Π/Θ ΖΕΥΓΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙ ΔΙ΄ΑΥΤΩΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΤΕΛΟΣ.. ΑΥΤΩΝ ΔΕ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗΝ ΔΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΛΕΟΝ ΄΄ΕΚΛΟΓΩΝ΄΄ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΠΙΣΦΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.. ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣ ΕΤΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΑΠΕΙΝΩΣΙΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΕΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΙΛΟΠΑΤΡΙ ΄΄ΝΟΜΟΥ΄΄..
ΑΛΛΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΦΩΣΙΝ ΑΥΤΩΝ ΛΗΣΜΟΝΟΥΝ ΕΚΟΝΤΕΣ-ΑΚΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..
Το κασσελακι της ακαθαρτου πανδωρας βαβυλωνειας πορνης αμερικης.. απεσταλη απο τον παγκοσμιον επαρατον σιωνισμον εις την ηδη καθημαγμενη και εξουθενωμενη Ορθοδοξο Ελλαδα τον μοναδικο αντιπαλο της αντιΧριστου νεας εποχης και νεας ταξης πραγματων (τον μονον ο οποιος εκ της Ιερας αυτου Παραδοσεως και Ιστοριας πολεμει ψυχη τε και σωματι και αιματι.. το ολως αντιΧριστο και ασεβεστατο αυτης πορνικο-σοδομικο φιλαυτο και ειδωλολατρικο φρονημα και ηθος.. ) τον Ορθοδοξο Ελληνισμο..
ινα ταπεινωθει εις τελος..
Λησμονουν οι αντιΧριστοι σιωνισται διεμβολιασται της ακαθαρσιας οτι ο Κυριος ημων Ιησους Χριστος ναι μεν τη κακονοια και κακοπραγια αυτων εσταυρωθη.. αλλα και Ανεστη τριημερος και εις την Δοξαν του Θεου Πατρος ανεληφθη.. ΩΣ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..
Ο αγιος Κερκυρας καθως και απαντες οι αγιοι αρχιερεις και επισκοποι.. εν ευθετω της Θεαρεστου και Θεοτιμητου Ιερας υπερ της Πιστεως και της Πατριδος Ομολογιας.. του αγιου Αιγιαλειας εξαιρουμενου.. απερριψαν αντι του ΄΄στεφανου της ακαθαρσιας και της απονοιας΄΄.. τους Στεφανους της Ιερας Ομολογιας τους παρα τω Θεω ετοιμασθεντας υπερ αυτων.. ΄΄δικην΄΄ του ΄΄πεντε κρικοι.. ενα ταλληρο΄΄.. των ματαιων κοσμικων παιγνιων της πνευματικης δειλιας και ολιγωριας.. και διοτι εκεινοι μεν οι διεμβολιασται της ακαθαρσιας προεκαλεσαν δηλουντες.. ΄΄αν τολμησει ας μας διωξει΄΄.. εκεινος δε μηδε τον λογον της προκλησεως ταυτης εξαιτησε.. μηδε εστηλιτευσε την προκληκτικωτατην και ασεβεστατην αυτων παρουσιαν και βεβηλωσιν του Ιερου Περιβολου.. ως αμετανοητων.. αμετανοητως και θρασυτατως παρασταθεντων.. (προφανως και σαφως εννοουμε οτι προηγηθησαν οι σχετικες τηλεφωνικες κλησεις εκ της εκβιαζομενης εις τουτο αρχης..)
Οι εν λογω αποσταται απολυτως συνειδητοι και ενημεροι εις το πνευματικον αυτων εγκλημα ειχον ως σκοπον να βεβηλωσουν την Ιεραν Τελετην, την τιμην του Επισκοπου και να επιδειξουν θρασυτατην και αντιΧριστον κοσμικην δυναμιν εντος του Ιερου Χωρου και εν μεσω των πιστων.. απαξιουντες και βλασφημουντες Θεον, Επισκοπον και Εκκλησιαν Λαον του Θεου.. και βραβευοντες ασεβως και βλασφημως εν τη εκκλησια ενωπιον παντος του Κληρου και του λαου.. την αυτων απονοιαν κακονοιαν υβριν και βδελυγμιαν δια της προκληκτικοτατης αυτων αντιληψεως και συμπεριφορας χωρις ιχνος αιδους και ελεγχουσης συνειδησεως!!!
..συνιστουν δε μετα απαντα ταυτα προαναφερθεντα σαφεστατον τυπον του βδελυγματος της ερημωσεως του ρηθεντος δια Δανιηλ του προφητου.. εστως οπου.. ου δει.. και το οποιον αμετανοητον ο πανΑγαθος Θεος.. μελλει απωλεσαι εν τω φυσηματι του στοματος αυτου δια παντος αμην αληθως!!!
Θελω να υπομνηματισω εις τους αγαπητους μου αδελφους οτι εγραψα τα ως ανω με πολλη αγαπη και πολυ πονο και δι΄αυτο τονιζω οτι θα τους συμβουν ολα αυτα εφ΄οσον δεν μετανοησουν.. προσεξατε τωρα διοτι το τι λεγωμεν εμεις δεν εχει καμμια σημασια και καμμια αξια αν δεν ειναι απολυτως συμφωνον με τον Λογον του Θεου ο οποιος ειναι η μονη Αληθεια!!!...
α)προς Κορινθιους Α΄επιστολη κεφ Ε΄ και
β)Ιερα Αποκαλυψις Αγιου Ιωαννου Θεολογου κεφ. Β΄και Γ΄περι των νικολαιτων.. και το οποιον ειναι ελαφρυτερον.. των σοδομιτων και σοδομοφρονουντων!!!
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΩΤΑΤΟΝ ΕΙΣ ΑΚΡΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΄΄ΣΧΟΛΕΙΑ΄΄..
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΘΩΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ (ΜΑΙΝΑΣ)..
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΩΜΕΝ ΚΑΙ ΗΜΕΙΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΗΝΑΙ ΑΥΤΩ!!! ΑΜΗΝ! ΑΜΗΝ! ΑΜΗΝ!
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ!!!
ΑΛΗΘΩΣ ΑΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΗΜΕΙΣ ΣΥΝ ΑΥΤΩ!!!
ΑΔΕΛΦΟΙ.. ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΟΜΟΛΟΓΙΑ!!!
υσ. ενα παιδι 13 ετων εξυβρισε τον σοδομιτη μεσα απο το πληθος.. δεν συμφωνουμε με τον τροπο που εκφραστηκε.. αλλα οφειλουμε να επισημανουμε..
15η Μαΐου 2024
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ Κύριον κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΝ ΝΕΑΝ ΥΟΡΚΗΝ – Η.Π.Α.
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ, ΕΙΣΘΕ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ! ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΤΕ ΑΜΕΣΩΣ!
Σεβασμιώτατε,
«Φίλος μέν Πλάτων, φιλτάτη δ’ ὅμως ἡ ἀλήθεια!»
Ἐπικαλούμενος τά λόγια αὐτά τοῦ σοφοῦ Ἀριστοτέλη διά τόν φίλον του Πλάτωνα, ἀλλά καί τά πρεσβεῖα τῆς εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίας μου, καθ’ ὅσον ὁ Πανάγαθος Κύριος ἀνέδειξε την ἐλαχιστότητά μου εἰς Ἀρχιερέα κατά τήν 17ην.08.1976, ἀποτολμῶ σήμερον μίαν τολμηράν ἐνέργειαν, ἥτις ἀποτελεῖ δημόσιον ἔλεγχον Ὑμῶν διά τά ὑφ’ Ὑμῶν πραττόμενα καί ἐκφραζόμενα, πειθαρχῶν εἰς τήν φωνήν τῆς Ἀρχιερατικῆς μου συνειδήσεως καί ἐφαρμόζων τά κελεύ-σματα τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, εἰπόντος: «Τά δημοσίως λεγόμενα καί πραττόμενα, δημοσίως καί νά ἐλέγχωνται»(1) ΔΙΑ ΠΡΩΤΗΝ ΦΟΡΑΝ ἀπευθύνομαι σήμερον πρός Ὑμᾶς διά τῆς παρούσης Ἀνοικτῆς Ἐπιστολῆς, προκειμένου νά ἐπιστήσω τήν προσοχήν Ὑμῶν εἴς τινα σημεῖα τῆς Ἀρχιερατικῆς Ὑμῶν συμπεριφορᾶς, τά ὁποῖα συνθέτουν ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑ, ἀποτελοῦν δέ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣΙΝ τοῦ πε-ριεχομένου τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως, καί συνεπῶς συνιστοῦν ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τῆς ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας καί τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἡμῶν Παραδόσεως!
Ίδού, κατ’ἀρχήν, τό Ὑμέτερον ΕΓΚΛΗΜΑ:
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
— Η ΕΡΩΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ:
«Σας ασκήθηκε έντονη κριτική επειδή κάνατε την πρώτη βάφτιση παιδιών ομόφυλου ζευγαριού στην Ελλάδα. Μετά απ’ όλα αυτά που γράφτηκαν και ακούστηκαν, έχετε μετανιώσει;»
— Η ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ:
«Κατ’ αρχάς, να διευκρινίσουμε, επειδή και αυτό παρερμηνεύθηκε, ότι μιλάμε για τελετή βάφτισης και όχι γάμου. Όταν μου ζήτησαν οι γονείς να βαφτίσω τα παιδιά τους, όπως ὤφειλα να πράξω, δέχθηκα με μεγάλη χαρά. Άλλωστε, οι ανάδοχοι ήταν ορθόδοξοι και δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αρνηθώ. Αυτό το καινοφανές επιχείρημα και πραγματικά απίστευτο κριτήριο που χρησιμοποιούν κάποιοι, ότι δηλαδή πρέπει να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους με βάση την ερωτική τους ζωή, δεν είναι Ορθοδοξία, δεν λογίζεται καν ως μια ανθρώπινη στάση. Δεν μπορούμε να ανάγουμε τη σεξουαλική συμπεριφορά και την ερωτική ζωή του καθενός ως το μοναδικό κριτήριο, είτε για να τον αποδεχθούμε, είτε για να τον απορρίψουμε. Αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα και θα έλεγα ότι στην Ελλάδα είναι απόρροια ενός εισαγόμενου δυτικού πουριτανισμού. …… Έτσι φτάσαμε, και στην Ελλάδα, σε αυτό το ακραίο φαινόμενο, να γίνεται η σεξουαλική συμπεριφορά ενός ανθρώπου κριτήριο για οποιαδήποτε διάκριση σε επαγγελματικό, κοινωνικό ή πολιτικό χώρο, ακόμα και μέσα στην Εκκλησία. Είναι εντελώς αντιχριστιανικό και ποτέ ο ελληνικός πολιτισμός δεν ζύγισε κανέναν άνθρωπο σύμφωνα με την ερωτική του συμπεριφορά. Πρέπει να καταδικάζουμε κάθε είδους βία, λεκτική και σωματική, και να αποδοκιμάζουμε το μίσος και την προκατάληψη που εδράζονται στη διαφορετικότητα κάθε ανθρώπου.
Δεν μπορούμε να ανάγουμε τη σεξουαλική συμπεριφορά και την ερωτική ζωή του καθενός ως το μοναδικό κριτήριο είτε για να τον αποδεχθούμε, είτε για να τον απορρίψουμε. Αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα και θα έλεγα ότι στην Ελλάδα είναι απόρροια ενός εισαγόμενου δυτικού πουριτανισμού. …………… »
(Πηγή: LIFO «Το να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους με βάση την ερωτική τους ζωή δεν είναι Ορθοδοξία»
ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ!
Τά φαρμακερά λόγια Σας:
1. «Αυτό το καινοφανές επιχείρημα και πραγματικά απίστευτο κριτήριο που χρησιμοποιούν κάποιοι ότι δηλαδή πρέπει να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους με βάση την ερωτική τους ζωή, δεν είναι Ορθοδοξία, δεν λογίζεται καν ως μια ανθρώπινη στάση».
2. «Έτσι φτάσαμε, και στην Ελλάδα, σε αυτό το ακραίο φαινόμενο, να γίνεται η σεξουαλική συμπεριφορά ενός ανθρώπου κριτήριο για οποιαδήποτε διάκριση σε επαγγελματικό, κοινωνικό ή πολιτικό χώρο, ακόμα και μέσα στην Εκκλησία».
3. «Δεν μπορούμε να ανάγουμε τη σεξουαλική συ-μπεριφορά και την ερωτική ζωή του καθενός στο μοναδικό κριτήριο είτε για να τον αποδεχθούμε, είτε για να τον απορρίψουμε. Αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα και θα έλεγα ότι στην Ελλάδα είναι απόρροια ενός εισαγόμενου δυτικού πουριτανισμού».
4. «Αυτό το καινοφανές επιχείρημα και πραγματικά απίστευτο κριτήριο που χρησιμοποιούν κάποιοι, ότι δηλαδή πρέπει να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους με βάση την ερωτική τους ζωή, δεν είναι Ορθοδοξία».
Σεβασμιώτατε Κύριε Ἐλπιδοφόρε,
Ἀδελφικῶς Σᾶς ἱκετεύω ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ἀπό τόν Ἀρχιεπισκοπικόν Σας Θρόνον καί νά μεταβῆτε σέ κάποιο Μοναστῆρι, ὅπου θά ἐγκατασταθῆτε μονίμως, θά ἀνακρίνετε τόν Ἑαυτόν Σας, θά συνειδητοποιήσετε τό συντελεσθέν ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΑΣ, θά ἐξομολογηθῆτε καί θά παραμείνετε ἐκεῖ, χύνοντας καθημερινῶς ποταμούς δακρύων μετανοίας, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΥΧΕΤΕ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΣΑΣ! Διότι, δυστυχῶς, μέ τά ἀνωτέρω ἀναγραφόμενα λόγια Σας ἔχετε ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΝ, ἐφ’ ὅσον ἔχετε ποδοπατήσει, ἔχετε ἀνατρέψει τόν Ἠθικόν Νόμον Του, δηλαδή ἔχετε ἀπορρίψει τό ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ!!!!
Σᾶς ἱκετεύω νά σκεφθῆτε:
● Εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν δέν συνιστοῦν ΑΜΑΡΤΙΑΝ τά ἑξῆς παραπτώματα;
a. Μοιχεία,
b. Πορνεία,
c. Ἀρσενοκοιτία,
d. Παιδεραστία,
e. Συγκυλισμός,
f. Αὐνανισμός,
g. Κτηνοβασία
καί πολλά ἄλλα σαρκικά πάθη;
Πῶς, λοιπόν, Ὑμεῖς ἰσχυρίζεσθε, «ότι δεν είναι Ορθοδοξία το να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους με βάση την ερωτική τους ζωή»;;;;
● Εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἐπίσης, ὅταν προσέλθῃ ἔνας χριστιανός εἰς τό Μυστήριον τῆς Ἐξομολογήσεως καί ὁμολογήσει, ὅτι διατηρεῖ παράνομον σεξουαλικήν σχέσιν, ὅτι δηλ. ζεῖ ἀνήθικον βίον, ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΜΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ;
Ἰδού τί μᾶς λέγει μία πρόχειρος ἀναζήτησις εἰς τό Ἱερόν Πηδάλιον καί δή καί εἰς τήν μερίδα τοῦ Μεγ. Βασιλείου:
● ΚΑΝΩΝ ΝΗ΄
«Ὁ μοιχεύσας, ἐν ιε΄ (δηλ. 15) ἔτεσιν ἀκοινώνητος ἔσται τῶν Ἁγιασμάτων….»
● ΚΑΝΩΝ ΝΘ’
«Ὁ πόρνος ἐν ἑπτά (7) ἔτεσιν ἀκοινώνητος ἔσται τῶν Ἁγιασμάτων….»
● ΚΑΝΩΝ ΞΒ’
«Ὁ τήν ἀσχημοσύνην ἐν τοῖς ἄρρεσιν ἐπιδεικνύμενος, τῷ χρόνῳ τοῦ ἐν τῇ μοιχείᾳ παρανομοῦντος οἰκονομηθήσεται».
● ΚΑΝΩΝ ΞΓ’
«Ὁ ἐν ἀλόγοις τήν ἑαυτοῦ ἀσέβειαν ἐξαγορεύων, τόν αὐτόν χρόνον ἐξομοογούμενος, παραφυλάξεται».
● ΚΑΝΩΝ ΞΖ’
«Ἡ ἀδελφομιξία τόν τοῦ φονέως χρόνον ἐξομολογήσεται».
● ΚΑΝΩΝ ΞΘ’
«Ἀναγνώστης, ἐάν τῇ ἑαυτοῦ μνηστῇ πρό τοῦ γάμου συναλλάξειεν, ἐνιαυτόν ἀργήσας, εἰς τό ἀναγιγνώσκειν δεχθήσεται, μένων ἀπρόκοπος, κλεψιγαμήσας δέ ἄνευ μνηστείας, παυθήσεται τῆς ὑπηρεσίας….».
● ΚΑΝΩΝ Ο’
«Διάκονος ἐν χείλεσι μιανθείς, καί μέχρι τούτου ἡμαρτηκέναι ὁμολογήσας, τῆς λειτουργίας ἐπισχεθήσεται. Τό δέ μετέχειν τῶν Ἁγιασμάτων μετά τῶν Διακόνων ἀξιωθήσεται, τό αὐτό δέ καί Πρεσβύτερος. Εἰ δέ τι πλέον τούτου φωραθείη ἡμαρτηκώς, ἐν οἵῳ ἄν εἴη βαθμῷ, καθαιρεθήσεται».
Πῶς, λοιπόν, Ὑμεῖς, Σεβασμιώτατε, ἰσχυρίζεσθε, ὅτι «Δεν μπορούμε να ανάγουμε τη σεξουαλική συμπεριφορά και την ερωτική ζωή του καθενός στο μοναδικό κριτήριο, είτε για να τον αποδεχθούμε, είτε για να τον απορρίψουμε» ;;;;
● Εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἐπίσης δέν ὑπάρχουν ἱεροί Κανόνες, οἱ ὁποῖοι νομοθετοῦν τάς προϋποθέσεις, διά τῶν ὁποίων ὁ πιστός Χριστιανός ἐντάσσεται εἰς τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, τ.ἔ. τήν Ἐκκλησίαν;
● Εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἐπίσης δέν ὁριοθετοῦνται αἱ προϋποθέσεις διά τήν εἴσοδον ὑποψηφίου τινός προσώπου εἰς τάς τάξεις τοῦ ἱεροῦ Κλήρου; Ἡ ΑΓΝΟΤΗΣ τοῦ σώματος δέν εἶναι Η ΠΡΩΤΗ ἀπό αὐτάς τάς προϋποθέσεις;
Πῶς, λοιπόν, Ὑμεῖς ἰσχυρίζεσθε, ὅτι «αυτό το καινοφανές επιχείρημα και πραγματικά απίστευτο κριτήριο που χρησιμοποιούν κάποιοι, ότι δηλαδή πρέπει να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους με βάση την ερωτική τους ζωή, δεν είναι Ορθοδοξία»;;;;
● Εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἐπίσης ἔχομεν τήν ἀφήγησιν περί τῆς δημιουργίας τοῦ ἀνθρωπίνου Γένους:
«Καί εἶπεν ὁ Θεός∙ ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ’ εἰκόνα ἡμετέραν καί καθ’ ὁμοίωσιν, …… Καί ἐποίησεν ὁ Θεός τόν ἄνθρωπον, κατ’ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. Καί εὐλόγησεν αὐτούς ὁ Θεός, λέγων∙ αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε καί πληρώσατε τήν γῆν καί κατακυριεύσατε αὐτῆς… (Γενέσεως, κεφ. 1ον, στ. 26-28).
Πῶς, λοιπόν, Ὑμεῖς ἰσχυρίζεσθε, ὅτι «… φτάσαμε, και στην Ελλάδα, σε αυτό το ακραίο φαινόμενο, να γίνεται η σεξουαλική συμπεριφορά ενός ανθρώπου κριτήριο για οποιαδήποτε διάκριση σε επαγγελματικό, κοινωνικό ή πολιτικό χώρο, ακόμα και μέσα στην Εκκλησία» ;;;;
● Εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἐπίσης ἔχομεν την ἐντολήν τοῦ Ἁγίου Αποστόλου Παύλου πρός τούς Κορινθίους: Ἐντέλλεται, ὅτι ὁ πιστός χριστιανός ΟΦΕΙΛΕΙ νά ἀποκόψῃ καί νά ἀποβάλῃ ἀπό τόν κῦκλον τῶν ἐπαφῶν του τόν πόρνον, τόν ἀνήθικον, τόν ὁμοφυλόφιλον! Εἰς τήν Α΄ πρός Κορινθίους ἐπιστολήν Του (κεφάλαιον 5ον) γράφει τά ἑξῆς φοβερά λόγια:
«Ἔγραψα ὑμῖν ἐν τῇ ἐπιστολῇ μή συναναμίγνυσθαι πόρνοις, … νυνί δέ ἔγραψα ὑμῖν μή συναναμίγνυσθαι, ἐάν τις ἀδελφός ὀνομαζόμενος ᾖ πόρνος ἤ πλεονέκτης ἤ εἰδωλολάτρης ἤ λοίδορος ἤ μέθυσος ἤ ἅρπαξ, τῷ τοιούτῳ μηδέ συνεσθίειν… Καί ἐξαρεῖτε τόν πονηρόν ἐξ ὑμῶν αὐτῶν», δηλ. «Βγάλτε τόν ἀσεβῆ ἄνθρωπον ἀπό ἀνάμεσά σας»!
Πῶς, λοιπόν, Ὑμεῖς ἰσχυρίζεσθε, ὅτι «δεν μπορούμε να ανάγουμε τη σεξουαλική συμπεριφορά και την ερωτική ζωή του καθενός στο μοναδικό κριτήριο, είτε για να τον αποδεχθούμε, είτε για να τον απορρίψουμε. Αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα και θα έλεγα ότι στην Ελλάδα είναι απόρροια ενός εισαγόμενου δυτικού πουριτανισμού».
Σεβασμιώτατε Κύριε Ἐλπιδοφόρε,
Δυστυχῶς, «πλανᾶσθε πλάνην οἰκτράν»! Μολονότι εἶσθε καί Πανεπιστημιακός Διδάσκαλος, ἀγνοεῖτε τό περιεχόμενον τῆς 6ης ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ πρός τόν ἄνθρωπον, ἡ ὁποία λέγει τό: «Οὐ μοιχεύσεις»!
Πῶς, λοιπόν, Ὑμεῖς ἀποφαίνεσθε, ὅτι εἶναι «καινοφανές καί πραγματικά ἀπίστευτο κριτήριο… νά διαχωρίζουμε τούς ἀνθρώπους μέ βάση τήν ἐρωτική τους ζωή», δηλ. Ὑμεῖς καταργεῖτε τόν Νόμον τοῦ Θεοῦ; Ντροπή Σας! Αἶσχος! Μέ ἄλλα λόγια ἀμνηστεύετε τήν ἀνηθικότητα καί ἀλλοιώνετε την Ὀρθοδοξίαν!
Ἐπισφραγίζομεν τά πτωχά ταῦτα λόγια μας μέ τούς λόγους τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Παύλου πρός τούς Χριστιανούς τῆς Κορίνθου, διά τῶν ὁποίων καθορίζεται ἡ πνευματική μας πορεία, τοιουτοτρόπως δέ ἀπορρίπτεται εἰς τόν κάλαθον τῶν ἀχρήστων ἡ Ὑμετέρα ἀντιχριστιανική διδαχή, κατά τήν ὁποίαν:
«Τό νά διαχωρίζουμε τούς ἀνθρώπους μέ βάση τήν ἐρωτική τους ζωή δέν εἶναι Ὀρθοδοξία».
Ἰδού οἱ λόγοι τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Παύλου:
«Ἀδελφοί, πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ’ οὐ πάντα συμφέρει∙ πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ’ οὐκ ἐγώ ἐξουσιασθήσομαι ὑπό τινος. Τά βρώματα τῇ κοιλίᾳ καί ἡ κοιλία τοῖς βρώμασιν… Τό δέ σῶμα οὐ τῇ πορνείᾳ, ἀλλά τῷ Κυρίῳ καί ὁ Κύριος τῷ σώματι∙ … Οὐκ οἴδατε ὅτι τά σώματα ὑμῶν μέλη Χριστοῦ ἐστίν; Ἅρας οὖν τά μέλη τοῦ Χριστοῦ ποιήσω πόρνης μέλη; Μή γένοιτο. Ἤ οὐκ οἴδατε ὅτι ὁ κολλώμενος τῇ πόρνῃ ἕν σῶμα ἐστιν; …… ὁ δέ κολλώμενος τῷ Κυρίῳ ἕν πνεῦμα ἐστι. Φεύγετε τήν πορνείαν…… Οὐκ οἴδατε ὅτι το σῶμα ὑμῶν ναός τοῦ ἐν ὑμῖν Ἁγίου Πνεύματος ἐστιν…… Δοξάσατε δή τόν Θεόν ἐν τῷ σώματι ὑμῶν καί ἐν τῷ πνεύματι ὑμῶν, ἅτινά ἐστι τοῦ Θεοῦ».
Καί ἐν κατακλεῖδι στρέφομεν τήν προσοχήν Ὑμῶν εἰς τά φοβερά ταῦτα λόγια τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν Χριστοῦ:
«Ἀμήν λέγω ὑμῖν, ὅτι πάντα ἀφεθήσεται τοῖς υἱοῖς τῶν ἀνθρώπων τά ἁμαρτήματα καί αἱ βλασφημίαι, ὅσας ἄν βλασφημήσωσιν. Ὅς δ’ἄν βλασφημήσῃ εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, οὐκ ἔχει ἄφεσιν εἰς τόν αἰῶνα, ἀλλ΄ἔνοχος ἐστιν αἰωνίου κρίσεως» (Μάρκ. Κεφ. 3, 28-29).
Ταῦτα μετά πολλῆς παρρησίας ἔγραψα πρός Ὑμᾶς καί Σᾶς εὔχομαι ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ! Ἐπί δέ τούτοις διατελῶ
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ Ἀδελφός
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ: Εἶμαι ἀπολύτως βέβαιος, ὅτι θά στενοχωρηθῆτε πολύ ἀπό τό περιεχόμενον τῆς παρούσης Ἀνοικτῆς Ἐπιστολῆς μου, ἥτις ἀποτελεῖ ἕνα ΡΑΠΙΣΜΑ πρός τό Πρόσωπόν Σας, διά τοῦτο καί ἐπικαλοῦμαι τούς λόγους τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χριστοστόμου, εἰπόντος:
«Ἀλλ’ ἐπειδή περί βλασφημίας ἡμῖν ὁ λόγος ἐγένετο νῦν, μίαν ὑμᾶς ἅπαντας αἰτῆσαι βούλομαι χάριν ἀντί τῆς δημηγορίας ταύτης, καί τῆς διαλέξεως, ἵνα μοι τούς ἐν τῇ πόλει βλσφημοῦντας σωφρονίσητε. Κἄν ἀκούσῃς τινός ἐν ἀμφόδῳ (δηλ. εἰς τόν δρόμον) ἤ ἐν ἀγορᾷ μέσῃ βλασφημοῦντος τόν Θεόν, ἐπιτίμησον, κἄν πληγάς ἐπιθεῖναι δέῃ, μή παραιτήσῃ. Ράπισον αὐτοῦ τήν ὄψιν, σύντριψον τό στόμα, ἁγίασόν σου τήν χεῖρα διά τῆς πληγῆς, κἄν ἐγκαλῶσιν τινές, κἄν εἰς δικαστήριον ἕλκωσιν, ἀκολούθησον, κἄν ἐπί τοῦ βήματος ὁ δικαστής ἀπαιτήσῃ, εἰπέ μετά παρρησίας, ὅτι τόν ΒΑΣΙΛΕΑ τῶν Ἀγγέλων ἐβλασφήμησεν». (Βλ. Πατρολογία Migne, τόμος 49, σελ. 32).
Ἰδού τό συντελεσθέν ἔγκλημα:
«Κύριε, σῶσον τούς εὐσεβεῖς»!
______________________
( 1 ) βλ. Πατρολογία ΕΠΕ, 23, 393.
orthodoxostypos.